tromaktiko: Kαταγγελία για το Ιπποκράτειο Θεσσαλονίκης

Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Kαταγγελία για το Ιπποκράτειο Θεσσαλονίκης



Οντας άτυχοι δεν είχαμε χρηματα να γεννήσουμε στην κλινική και για ασφάλεια πήγαμε στο νοσοκομείο....Μετα απ οσα ειδα δεν απορώ καθόλου γιατι αυτη η χωρα παει απο το κακο στο χειρότερό.
Ολα αρχισαν οταν περιμένοντας να γέννησή η γυναικα μου δεν ειχα καμια απολυτος ενημερωση για το τι γινετε, προσπαθώντας να μαθω συνεχως ρωτουσα αλλα κανενας δεν γνωριζε τιποτα και ολοι μου απαντουσαν με ενα απαξιωτικο υφος λες και μιλουσαν σε ζωο στην συνεχεια εφοσον γεννησε ζητησα να δω την γυναικα μου,μου απαντησαν οτι θα με ενημερωσουν σε λιγο για να την δω φυσικα και δεν με ενημερωσε κανενας και αφου περασανε 4 ωρες χτυπησε το τηλεφωνο μου που ηταν η ιδια μου η γυναικα για να μου πει οτι εδω και 3 ωρες την εχουνε μεταφερει στην Δ μαιευτική κλινική του νοσοκομειου δηλαδη ευτυχώς που δανειστικέ ενα τηλέφωνο και με ενημερωσε αλλιως ακομη θα περίμενα καποιον να με ενημέρωση.Την ειχανε βαλει σε ενα τρικλινο δωματιο το οποιο καλυπτει το ικα μετα απο μια μερα εντελως ξαφνικα την μετεφεραν σε ενα οχτακλινο για να βαλουν στην θεση της μια αλλη κοπελα η οποια μάλλον επρεπε να απολαμβανε καποια ιδιαιτερα προνομια.Αλλα το ποιο επικίνδυνο απ ολα ειναι οτι στην αιθουσα των νεογνων εργαζεται ενας ανθρωπος(?)πολυ επικίνδυνος για τα μωρα της 3 μερες εκει περα κατάφερε να βγαλει εκτος εαυτου σχεδον ολους τους γονεις της κλινικης απευθύνετε με πολυ ασχημο τροπο σε ολους με αποκορύφωμα προχθες οταν ητανε η ωρα να παρουν τα παιδια για θυλασμο οι γονεις περιμενωντας εξω απο την αιθουσα νεογνων ερχεται η συγκεκριμενη και φωναζει <<α καλα... ψιτ οσοι ειστε εδω οπως ειστε γυρίζετε και την κανετε γιατι αλλιως παιδια δεν σας δινω καταλάβατε..>> και κλειδωνετε στην αιθουσα νεογνων και αδιαφορουσε για της μαναδες που με χιλια ζορια περπατησαν και περιμεναν απ εξω για να παρουν τα παιδια.
Για ολα τα συγκεκριμενα εχει σταλει email στον δοικοιτη του Ιπποκράτειου Θεσσαλονικης και σε ολους τους αρμοδειους φορεις αλλα επειδη ζουμε στην Ελλαδα τιποτα απολυτως δεν θα γινει και θα συνεχισουν αυτοι οι ανθρωποι να σου καταστρεφουν την ποιο ομορφη μερα της ζωης σου και να σου συμπεριφερονται σαν πολιτη β κατηγορειας


ενας αγανακτησμενος αλλα και ευτυχισμένος πατερας
 Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!