Τα λιγοστά στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας για το Range _e plug-in hybrid, αφορούν τον κινητήρα του ο οποίος είναι ένας 3λιτρος πετρελαίου TDV6 που αποδίδει 245 ίππους και συνεργάζεται με ένα εξελιγμένο υβριδικό σύστημα. Το τελευταίο αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 94 ίππων (69 KW) που μπορεί να ενισχύσει την κίνηση του μεγάλου SUV ή ακόμα και να αναλάβει αποκλειστικά αυτός την κίνησή του για 32 χιλιόμετρα. Ο ηλεκτροκινητήρας παίρνει ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 14.2 kWh η οποία μπορεί να φορτιστεί από απλή οικιακή πρίζα. Η συνδυασμένη απόδοση των κινητήρων του Range _e φτάνει τους 339 ίππους και η κίνηση μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς με τη βοήθεια ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ ταχυτήτων της ZF. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία η αυτονομία του Range _eplug-in hybrid θα αγγίζει τα 1.112 χιλιόμετρα αφού η μέση κατανάλωσή του θα φτάνει μόλις τα 3.36 λίτρα/100 χλμ εκπέμποντας 89 γρ/χλμ CO2.
Επιμέλεια : Γιάννης Κοντολάτης
PeriTroxon.gr