Ήθελα να ρωτήσω ποια άλλη εταιρεία προσπαθεί να μάθει τι έχει το laptop με στοιχεία που της δίνει ο ίδιος ο χρήστης τηλεφωνικά ...
και στη συνέχεια σκάει τεχνικός εξοπλισμένος με ανταλλακτικά στο χώρο του πελάτη για να του κάνει επιτόπου σέρβις του υπολογιστή όπου κι αν αυτός βρίσκεται..Όταν οι άλλες εται! ρείες κάνουν γαργάρες όταν μιλάμε για σέρβις, η Dell έρχεται η ίδια στο χώρο σου και σου επισκευάζει το laptop. Τώρα αν εσύ της λες ότι να'ναι στο τηλέφωνο και δεν απαντάς σωστά στις απλές ερωτήσεις (ανάβει η οθόνη; ανάβει ο υπολογιστής; φορτίζει;) για παιδιά προνηπίου, τότε πραγματικά έχεις θέμα. Μάλλον κάποιοι προτιμούν την ταλαιπωρία, να τρέχουν σε όλη την Αττική (πχ. από Ζωγράφου Λένορμαν) να βρουν το σέρβις τους και να περιμένουν και αρκετές μέρες χωρίς υπολογιστή...
Αναγνώστης