tromaktiko: Πολιτική αναισθησία No2

Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

Πολιτική αναισθησία No2



Διάβασα δυστυχώς ότι το θράσος του υπουργού Προ Πο δεν έχει όριο, κάνει λέει έκκληση απο ανθρώπους με οικονομική επιφάνεια να...
συνδράμουν για το χάλι της Ελληνικής Αστυνομίας. Το χάλι που εσείς το δημιουργήσατε.
Είμαι εξοργισμένος μέχρι εκεί που δεν παίρνει ρε αλήτες, είμαι ένας καρκινοπαθής, που ταλαιπωρούμε περισσότερο απο εσάς τους αλήτες παρά την αρρώστια μου. Ο κολλητός σου ο Λοβέρδος μας έκοψε τους καρκινικούς δείκτες και τους πληρώνω απο την τσέπη μου, πηγαίνω στην Αθήνα για να κάνω εξετάσεις γιατί είστε ανίκανοι να φτιάξετε ενα πλήρες νοσοκομείο , μου κόψατε τον μισθό μου τα δώρα και διάφορα άλλα. Δεν ντρέπεστε να διαφημίζετε στην τηλεόραση ειδικό λογαριασμό για να σας ενισχύσουμε γιατί το φαλιρίσατε το μαγαζί. Ζητάτε απο εμάς χίλια δυό και σεις ξοδεύετε ασύστολα. Να πληρώνουμε τον κάθε τεμπέλη υπουργό και την κουστοδία του που σέρνει στο εξωτερικό και στα διάφορα ταξίδια και εμείς να πεινάμε;
Ντροπή σας.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!