Αποφασίζω και πηγαίνω την συσκευή σε ένα κατάστημα Nokia της περιοχής μου. Το κατάστημα παραλαμβάνει το κινητό και με ενημερώνει πως θα χρειαστεί 15 εργάσιμες μέρες για να το στείλει στα κεντρικά για επισκευή, καθώς δεν είναι μια βλάβη που μπορούν να επιδιορθώσουν οι ίδιοι. Όντως, μετά από καιρό (9/3/2011) και ενώ έχουν περάσει παραπάνω από 15 μέρες, το κατάστημα μου τηλεφωνεί και με ενημερώνει πως η συσκευή είναι έτοιμη. Του έκαναν αναβάθμιση και άλλαξαν και ένα εξάρτημα. Την ίδια ημέρα παραλαμβάνω το τηλέφωνο και το μετά από 5 ώρες παρουσιάζει το ίδιο πρόβλημα. Την επόμενη μέρα το πηγαίνω πάλι πίσω και ζητώ άμεση αντικατάσταση του κινητού, καθώς από ότι καταλαβαίνετε ήταν μόνο λίγων ημερών. Η απάντηση που πήρα και από το κατάστημα, αλλά και από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Nokia ήταν πως πάλι πρέπει να περιμένω 15 μέρες και πως δεν είναι αρμόδια η εξυπηρέτηση να μου πει αν θα αντικατασταθεί η συσκευή και πως το κινητό μου είναι κάπου στο εξωτερικό (αλήθεια ή ψέματα δεν το ξέρω αυτό) και απλά πρέπει να περιμένω. Με ενημέρωσαν δε πως θα αλλαχτεί μια κεντρική πλακέτα και το κινητό θα επιστρέψει στην κατοχή μου.
Αυτή την στγμή, έχω προμηθευτεί ένα κινητό από τον Φεβρουάριο και μέχρι αυτή την ώρα δεν έχω σαφή ενημέρωση για το που βρίσκεται η συσκευή μου και το πότε θα έρθει.
Ζητώ λοιπόν από την Nokia να μου πει:
1) γιατί πρέπει να παραλάβω (όταν βέβαια βρεθεί κάποιος αρμόδιος να μου πει την ακριβή ημερομηνία) ένα κινητό που θα το έχουν επιδιορθώσει 2 φορές (την πρώτη μάλιστα χωρία αποτέλεσμα, που σημαίνει οτι ταλαιπωρήθηκα άδικα περιμένοντας τόσο καιρό), ενώ το προμηθεύτηκα για καινούργιο;
2) γιατί με αφήνουν τόσο καιρό χωρίς τηλέφωνο, με υπαιτιότητα δική τους και δεν μου κάνουν αντικατάσταση συσκευής;
3) και πως εγώ θα αποζημιωθώ που τόσο καιρό είμαι χωρίς το προϊόν που θέλω;
Ζητώ λοιπόν από την Nokia να μου κάνει άμεση αντικατάση συσκευής.