tromaktiko: Απάντηση στο: O "μάντης" της τηλεφωνικής υποστήριξης της Dell...!

Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Απάντηση στο: O "μάντης" της τηλεφωνικής υποστήριξης της Dell...!



Τι να περιμένει κανείς από "τεχνικούς" εκπαίδευσης 2 μηνών? Όλοι όσοι γνωρίζουν το χώρο των τηλεφωνικών κέντρων, γνωρίζουν και τη συγκεκριμένη εταιρεία που προσφέρει στη Dell, την Apple, τη Lenovo -χωρίς να αναφέρω τις μεγάλες ελληνικές εταιρίες- τις υπηρεσίες που οι ανωτέρω εταιρείες πληρώνουν αδρά...
Οι μεγάλες εταιρίες του εξωτερικού, στήνουν τα τηλεφωνικά τους κέντρα σε χώρες με χαμηλούς βασικούς μισθούς, εκπαιδεύουν άσχετο με το αντικείμενο προσωπικο. Το πιο πιθανό το άτομο που σας εξυπηρέτησε να ήταν είτε λογιστής είτε καθηγητής είτε οικονομολόγος που απογοητευμένος από το επαγγελματικό αδιέξοδο, κατέληξε να πληρώνεται ψίχουλα για να εξυπηρετεί πελάτες.
Λογικός ο θυμός όταν έχουμε πληρώσει 500 και 1000 ευρώ για ένα αντικείμενο και περιμένουμε ένα αντάξιο after sales από εξειδικευμένους τεχνικούς...Αντί αυτού λαμβάνουμε κομπογιαννίτικες τεχνικές από αδαείς, που δικαιολογημένα, δε γνωρίζουν εις βάθος το πεδίο των τενχικών θεμάτων.

Απλά φανταστείτε ότι ο μισθός ενός "τεχνικού" με εκπαίδευση 2 μηνών ανέρχεται στα 800 ευρώ...Απλή λογική για να καταλάβουμε γιατί αυτές οι εταιρείες δεν προσλαμβάνουν εξειδικευμένο προσωπικό...Άσχετα βέβαια αν οι μεγαλοεταιρείες πληρώνουν γερά για να έχουν άριστη τηλεφωνική τεχνική εξυπηρέτηση (ξένες εταιρίες). Αχ αθάνατο Ελλαδιστάν!!
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!