tromaktiko: O "μάντης" της τηλεφωνικής υποστήριξης της Dell...!

Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

O "μάντης" της τηλεφωνικής υποστήριξης της Dell...!



Θα διαφωνήσω με τον αναγνώστη για την Dell. Eγω είχα ένα laptop στο οποίο κάηκε η μητρική κάρτα, και πήρα τηλεφωνο για να τους ρωτήσω την τιμή.
(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/03/o-dell.html) Μάλιστα πριν τους πάρω έλεγα να το πετάξω γιατί με τις τιμές που είχα παρει απο τεχνικούς δεν με σύμφερε να τον επισκευασω.
Τελικά απο το τηλεφωνικό κέντρο της Dell η υπάλληλος με ενημέρωσε ότι ο υπολογιστής ήταν εντός εγγύησης και τελικά μου τον έφτιαξαν δωρεάν. Έστειλαν κουριερ στο σπίτι μου με δική τους χρέωση και τον εστειλαν γερμανία , και παρόλο που μου είπαν ότι η επισκευη θα διαρκέσει οχτώ ημέρες , σε πέντε ημέρες πάλι κουριερ μου τον έφερε σπίτι μου επισκευασμένο.
Εμεινα τόσο ευχαριστημένη αλλά και έκπληκτη από τις υπηρεσίες τους και το σερβις , που ομολογώ ότι και ο επόμενος υπολογιστής που θα αγοράσω θα είναι Dell.
ΔΙΑΦΩΝΩ , με τον αναγνώστη διότι η Dell έχει απο τα καλύτερα servis που κυκλοφορούν στην αγορά.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!