Η ειδική αυτή θα είναι κάτι παραπάνω από ένα χιλιόμετρο σε μήκος, και θα περνάει μέσα από τούνελ και λιθόστρωτους δρόμους ορισμένους από ψηλούς τοίχους, ενώ όλη η δράση θα καταγράφεται από το κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης.
Το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα γίνεται στα βουνά Sierra de Lobos και Sierra de Guanajuato. Οι ειδικές είναι μια μείξη μεταξύ κορυφογραμμών και οροπεδίων, με τις επιφάνειες τους να είναι αμμώδης, αν και μετά τα πρώτα περάσματα των αυτοκινήτων έρχονται στην επιφάνεια μεγάλες πέτρες, επικίνδυνες για κάθε ανάρτηση. Το μεγάλο υψόμετρο του αγώνα έχει και την επίπτωση του και στους κινητήρες των αυτοκινήτων, διότι εξαιτίας της μικρότερης περιεκτικότητας του αέρα σε οξυγόνο, οι κινητήρες χάνουν σε ισχύ περίπου μέχρι και 20%. Ειδική διαδρομή θα γίνει και στην περιοχή της Leon, σε μια προσωρινά κατασκευασμένη ειδική διαδρομή κοντά στο service park ου θα είναι εγκατεστημένες οι ομάδες. Συνολικά τα πληρώματα θα διανύσουν 364,87 χλμ ειδικών διαδρομών.
Η Ford μετά το θρίαμβο της Σουηδίας θα θέλει οπωσδήποτε να συνεχίσει τις καλές εμφανίσεις και στο χωμάτινο Μεξικό. Άλλωστε τα περισσότερα ράλι φέτος θα είναι χωμάτινα οπότε θα είναι σημαντικό για όλες τις ομάδες να αποδείξουν πως είναι ικανές να κινηθούν ταχύτατα σε τέτοιου είδους επιφάνειες. Πάντως οι οδηγοί της Ford θα έχουν ένα μειονέκτημα σε σχέση με τους συναδέλφους τους στην Citroen, διότι θα είναι αναγκασμένοι να ανοίγουν τους δρόμους την πρώτη ημέρα του αγώνα. Μεγάλος πρωταγωνιστής αναμένεται να είναι ο Sebastian Loeb. Ο Γάλλος μπορεί να μην έκανε την καλύτερη αρχή στο ράλι Σουηδίας, όμως στο Μεξικό τα πράγματα είναι διαφορετικά, ειδικά για τον άνθρωπο που έχει κερδίσει τα τέσσερα από τα έξι συνολικά ράλι του Μεξικού.
Πολύ καλά στον συγκεκριμένο αγώνα τα πηγαίνει και ο Petter Solberg, ο οποίος έχει καταφέρει να κερδίσει το συγκεκριμένο ράλι το 2005. Πέρυσι τερμάτισε δεύτερος πίσω από τον Loeb και μπροστά από τον Sebastien Ogier, με τους οδηγούς της Citroen να κερδίζουν όλες τις ειδικές του αγώνα.
Από την άλλη, η Ford έχει καταφέρει να φύγει νικήτρια από το συγκεκριμένο ράλι το 2004 με τον Marco Martin στα πηδάλια του Ford Focus RS. Κάτι που θα ήθελε να επαναλάβει και φέτος, με το βάρος να πέφτει στον Mikko Hirvonen.. τον πολυνίκη πλέον οδηγό της Ford, αλλά και στον Jari-Matti Latvala, εάν δεν ρίξει σε καμιά μάντρα το Fiesta. Ο ταλαντούχος Φιλανδός έχει καταφέρει ήδη να καταστρέψει δύο Ford Fiesta RS WRC σε δοκιμές τις ομάδας. Πάντος στο Σουηδικό ράλι τα πήγε αρκετά καλά με την τρίτη θέση που πήρε, παρά τα λαθάκια που έκανε και αυτός.
http://www.balla.gr