tromaktiko: Απάντηση: Στην καταγγελία που αφορά στη REDGREEN

Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

Απάντηση: Στην καταγγελία που αφορά στη REDGREEN



Η φιλοσοφία της εταιρίας μας είναι να έχει ευχαριστημένους πελάτες και πρόθεσή της είναι όχι μόνο να μη δημιουργεί πρόβλημα σε κανένα πελάτη της αλλά να προσπαθεί να επιλύει όλα τα θέματα που μπορεί να προκύπτουν.


Σε όλα τα προϊόντα, όλων των εταιριών ίσως κάποια φορά παρουσιαστούν κάποια ελαττώματα, τα οποία μπορούν να διαφύγουν της προσοχής του πωλητή αλλά ακόμα και του πελάτη. Η εταιρία μας επιβεβαίωσε τα γεγονότα που αναφέρονται και διαπίστωσε ότι η πελάτισσα δικαίως διαμαρτύρεται. Επισημαίνουμε, ότι στο παρελθόν η εταιρία μας, όταν ο πελάτης το ζήτησε, επέστρεψε χρήματα αντί για αλλαγή εμπορεύματος. Τον βαρύ χαρακτηρισμό της πελάτισσας τον δικαιολογούμε διότι ίσως έγινε εν βρασμό ψυχής.
Ζητάμε συγνώμη από την πελάτισσα και την καλούμε να επικοινωνήσει με την εταιρία μας για να λύσουμε το θέμα.
Τέλος, επειδή πιστεύουμε στην ελευθερία του λόγου και στο γεγονός ότι οι παρατηρήσεις των καταναλωτών βοηθούν τις εταιρίες να γίνουν καλύτερες, για αυτό και θεωρούμε υποχρέωσή μας να απαντήσουμε στη συγκεκριμένη πελάτισσα για να επιλύσουμε το ζήτημά της.

Ευχαριστούμε πολύ
REDGREEN
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!