Σε όλα τα προϊόντα, όλων των εταιριών ίσως κάποια φορά παρουσιαστούν κάποια ελαττώματα, τα οποία μπορούν να διαφύγουν της προσοχής του πωλητή αλλά ακόμα και του πελάτη. Η εταιρία μας επιβεβαίωσε τα γεγονότα που αναφέρονται και διαπίστωσε ότι η πελάτισσα δικαίως διαμαρτύρεται. Επισημαίνουμε, ότι στο παρελθόν η εταιρία μας, όταν ο πελάτης το ζήτησε, επέστρεψε χρήματα αντί για αλλαγή εμπορεύματος. Τον βαρύ χαρακτηρισμό της πελάτισσας τον δικαιολογούμε διότι ίσως έγινε εν βρασμό ψυχής.
Ζητάμε συγνώμη από την πελάτισσα και την καλούμε να επικοινωνήσει με την εταιρία μας για να λύσουμε το θέμα.
Τέλος, επειδή πιστεύουμε στην ελευθερία του λόγου και στο γεγονός ότι οι παρατηρήσεις των καταναλωτών βοηθούν τις εταιρίες να γίνουν καλύτερες, για αυτό και θεωρούμε υποχρέωσή μας να απαντήσουμε στη συγκεκριμένη πελάτισσα για να επιλύσουμε το ζήτημά της.
Ευχαριστούμε πολύ
REDGREEN