(αφορά http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/03/scoda-octavia-5.html )
Και εμείς μέσα στην εγγύηση αντιμετωπίσαμε ένα πρόβλημα με το σύστημα κλιματισμού του αυτοκινήτου. Ένα ανταλλακτικό έπρεπε να αντικατασταθεί, και η διαδρομή από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη θα κρατούσε παραπάνω από 5 εργάσιμες, ευτυχώς κάποιος άλλος ήθελε το ίδιο ανταλλακτικό και υπήρχε σε άλλη αντιπροσωπία της πόλης.
Φαντάσου λοιπόν ότι έχει ένα μήνα καύσωνα, και εσύ πρέπει να κυκλοφορείς μια βδομάδα χωρίς κλιματισμό, φρίκη.
Πέρα από την καθυστέρηση στο συνεργείο μου χρέωσαν ένα ποσό για το φρέον που πρόσθεσαν.
Και επειδή δεν ήξερα θεώρησα ότι έτσι είναι τα πράγματα, αλλά τελικά ακόμα και οι αντιπροσωπίες κάνουν μεγάλες απατεωνιές.
Αυτό το διαπίστωσα περίπου 3 μήνες μετά. Μας επισκεφτήκαν κάποιοι οικογενειακοί φίλοι, που τυχαίνει να ζουν στην Τσεχία και να εργάζονται στη συλλογή των ελαττωματικών ανταλλακτικών. Από αυτούς έμαθα ότι κακός πλήρωσα το ποσό για το φρέον.
Και έτσι διαμαρτυρήθηκα, και όχι εδώ, γιατί απλά δεν θα γίνονταν τίποτα. Έστειλα ένα email απευθείας στην εταιρία.
Η απάντηση ήταν άμεση. 15 μέρες μετά την αποστολή του email με κάλεσαν από την αντιπροσωπία και μου επέστρεψαν τα χρήματα που δεν θα έπρεπε να είχα πληρώσει.
Δοκίμασε το δεν έχεις να χάσεις τίποτα.
Ο αντιπρόσωπος όμως έχει
Αναγνώστης