όπου και έμεινε κοντά 20 ημέρες αθροιστικά.Δεν μπόρεσαν να διορθόσουν το πρόβλημα και ήταν και ανάγωγοι(δεν θέλω να επεκταθώ σε λεπτομέρειες) απέναντί μου.Το έστειλα και σε άλλη πόλη, επιπλέον 4 βδομάδες και δεν είχαν βρεί το πρόβλημα.Τελικά βρήκαν (έτσι λένε) το πρόβλημα, και απλά αναμένω να δω αν έχει όντως διορθωθεί.Σε άλλη χώρα προφανώς η ίδια εταιρία να είχε αντικαταστήσει την εν λόγο τηλεόραση.Γιατί λοιπόν να ταλαιπωρούμε ως πελάτης και να έχω γίνει μπαλάκι του τένις ανάμμεσα σε service,samsung hellas και του καταστήματος, από όπου την πήρα?
Αναγνώστης