Βρήκα ένα εισιτήριο με την Aegean στην πολύ καλή τιμή των 107 Ευρώ, και προχώρησα στην αγορά του. Έλαβα δε και τον κωδικό της κράτησης με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Θεωρούσα ότι όλα είχαν καλώς μέχρι που σήμερα επικοινώνησαν από την travelplanet24 για να μου πουν ότι δεν ισχύει η κράτηση γιατί δεν έγινε δεκτή η πιστωτική μου κι επειδή δεν ίσχυε πλέον ο ναύλος θα έπρεπε - αν ήθελα - να κλείσω με 167 Ευρώ πράγμα που αρνήθηκα. Απορημένος αφού ουδεμία οφειλή υπάρχει στην κάρτα, επικοινώνησα με την τράπεζα που έχει εκδώσει την πιστωτική μου και μου διαβεβαίωσαν ότι καμία συναλλαγή δεν ζητήθηκε τις τελευταίες 12 ημέρες. Προσπάθησα να επικοινωνήσω ξανά με την travelplanet24 αλλά καμία απάντηση δεν έλαβα στα 3 ηλεκτρονικά μου μηνύματα. Θεωρώ ότι η πρακτική αυτή δεν ταιριάζει σε μια εταιρεία που θέλει να λέγετε σοβαρή, ενώ μεγάλη καχυποψία μου δημιούργησε ο ισχυρισμός με την πιστωτική κάρτα.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ