tromaktiko: Εταιρία Wind Hellas - Αμφισβήτηση χρέωσης παγίου σταθερής-internet και απροειδοποίητη ακύρωση γραμμής

Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Εταιρία Wind Hellas - Αμφισβήτηση χρέωσης παγίου σταθερής-internet και απροειδοποίητη ακύρωση γραμμής



Eίμαι συνδρομητής κινητής στην εταιρία Wind από το 1995 και υπάλληλος καταστημάτων (franchise) Wind από το 2006.
Από το 2010 είμαι συνδρομητής και στην σταθερή / internet Tellas / Wind. Στον τομέα της κινητής δεν είχα ποτέ πρόβλημα αλλά στον τομέα της σταθερής και του internet αντιμετώπιζα προβλήματα από την αρχή την σύνδεσής μου. Τα προβλήματα αρχικά αφορούσαν θέματα ταχύτητας δικτύου, διακοπής υπηρεσιών, προβλήματα modem. Το μήνα Μάρτιο 2010, λόγω ενός σοβαρού θέματος υγείας που είχα, καθυστέρησα την πληρωμή πέντε λογαριασμών ποσού 116,53€ και έγινε φραγή της γραμμής. Μετά από τις απαραίτητες επικοινωνίες με την εταιρία τα ποσά εξοφλήθηκαν τον Ιούλιο του 2010 και επανενεργοποιήθηκε η γραμμή. Τον επόμενο μήνα που πήγα να εξοφλήσω τον επόμενο λογαριασμό μου, διαπίστωσα πως το ποσό εκείνο των 116,53€ ήταν και πάλι στο σύστημα σαν ανεξόφλητο χωρίς όμως να έχει γίνει φραγή στη γραμμή αυτή τη φορά. Επικοινώνησα με την εταιρία η οποία δεν έκανε την παραμικρή προσπάθεια να με εξυπηρετήσει ως όφειλε, δίνοντας μου την απάντηση πως έχω κάνει λάθος και δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να βρω την εξοφλητική απόδειξη και αφού δεν μπόρεσα να καταλήξω κάπου με την εταιρία, αναγκάστηκα και πλήρωσα ξανά το ίδιο ποσό. Τον επόμενο μήνα που ενδιαφέρθηκα για το λογαριασμό μου, αφού δεν μου είχαν στείλει τίποτα, παρατήρησα πως δεν είχε εκδοθεί λογαριασμός. Επικοινώνησα με την εταιρία και μου είπαν πως λόγω της διακοπής που είχε γίνει τους προηγούμενους μήνες θα μου ερχόταν ένας συγκεντρωτικός λογαριασμός με τρία πάγια, όπως και έγινε στις 11/10/2010 με ποσό 71€. Επικοινώνησα και πάλι με την εταιρία για να επιβεβαιώσω πως είναι αυτό που μου είχαν πει και πως στη συνέχεια θα επανέλθουμε σε κανονικό ρυθμό μηνιαίων λογαριασμών, το οποίο μου επιβεβαίωσαν οπότε και εξόφλησα το συγκεκριμένο ποσό των 71€. Τους επόμενους μήνες λογαριασμοί και εξοφλήσεις ήταν όλα σωστά χωρίς να υπάρχει το παραμικρό ανεξόφλητο ποσό στο σύστημα. Στο τέλος Ιανουαρίου 2011 έλαβα ένα τηλεφώνημα από δικηγορικό γραφείο το οποίο αφορούσε σε μια οφειλή μου από τον Οκτώβριο του 2010, ποσού 71€. Τους εξήγησα πως το συγκεκριμένο ποσό εξοφλήθηκε τον Οκτώβριο, μου είπαν πως δεν έχουν τέτοια ενημέρωση και πως θα πρέπει να επικοινωνήσω με τη Wind. Την ίδια μέρα κάλεσα στο τμήμα λογαριασμών της WInd για να λύσω το ζήτημα αλλά με ενημέρωσαν πως όντως υπάρχει αυτό το ανεξόφλητο ποσό των 71€ από τον Οκτώβρη του 2010 και δεν φαίνεται καμία εξόφλησή του. Μετά από πολύωρη συζήτηση με το τμήμα λογαριασμών καταλήξαμε στο να γίνει επανέλεγχος της περιόδου και των χρεώσεων και να με ειδοποιήσουν. Να σημειωθεί πως και πάλι δεν έγινε καμία φραγή στη γραμμή μου. Την Παρασκευή 4/3/2011, χωρίς να έχω λάβει καμία ενημέρωση για φραγή, διακοπή, ακύρωση ή απάντηση σχετικά με τον επανέλεγχο που είχα ζητήσει, παρατήρησα πως σταμάτησε να λειτουργεί η γραμμή τελείως. Την Τρίτη 8/3/2011 ενημερώθηκα από κατάστημα πως η γραμμή μου έχει ακυρωθεί. Επικοινώνησα με την Wind η οποία μου είπε πως δεν μπορούσε να με βοηθήσει και μου πρότεινε να στείλω γραπτώς αυτή την επιστολή στην οποία να αναφέρω το ιστορικό αναλυτικά και το αίτημα μου για επανέλεγχο του ζητήματος. Αφού η εταιρία μου δημιούργησε δεύτερη φορά το ίδιο πρόβλημα, μου επιβάλλεται και αιτούμαι εκτός του επανελέγχου για το ποσό των 71€, να γίνει επανέλεγχος και για το ποσό των 116,53€ (το οποίο, αναφέρω ξανά, πως έχει καταβληθεί δύο φορές),όπως επίσης να ενημερωθώ από κάποιον αρμόδιο αρχικά που πήγαν τα χρήματα που πλήρωσα, πως είναι δυνατόν αυτό το ποσό, αφού το εξόφλησα, να μην υπάρχει στο σύστημα για τρεις μήνες και μετά ξαφνικά να επανεμφανίζεται, πως είναι δυνατόν από τη στιγμή που η εταιρία υποστηρίζει πως υπάρχουν ανεξόφλητα να μην γίνεται φραγή στη γραμμή και τέλος με ποιο δικαίωμα έγινε ακύρωση στη γραμμή μου χωρίς την παραμικρή ειδοποίηση ή ενημέρωσή μου, ειδικά τη στιγμή που εκκρεμεί αίτημα μου, σαν πελάτης, για επανέλεγχο.

Αναμένω υπεύθυνη απάντηση σας, ελπίζοντας σε άμεση επίλυση του ζητήματος.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!