Σε συνέχεια της καταγγελίας που είχα αναρτήσει(
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/03/wind-hellas-internet.html ), η ανταπόκριση της Wind ήταν άμεση αλλά μάλλον γιατί ανησύχησε για την δυσφήμιση....
Η ανταπόκριση αυτή δεν αφορούσε καμία λύση παρά μόνο να επαναφέρει το πρόβλημα σε μένα, προχωρώντας σε μια επικοινωνία μαζί μου απότομη και επιθετική, αγνοώντας ό,τι ανέφερα στην καταγγελία όπως επίσης τα 16 χρόνια παραμονής μου στην εταιρία σαν συνδρομητής και τα 5 χρόνια σαν υπάλληλος. Με απλά λόγια, σε καμία περίπτωση δεν παραδέχεται πως υπάρχει πιθανότητα να συμβεί κάτι τέτοιο από συστημικής πλευράς (να χαθεί δηλαδή πληρωμή λογαριασμού). Καμία άλλη επικοινωνία, καμία άλλη απάντηση, καμία λύση.
Αναγνώστης