Εχω κανει αιτηση στις 26/1/2011 για το προγραμμα Wind DoublePlay Small σε ανενεργο βροχο. Στις 27/1/2011 ηρθε sms στο κινητο μου με πιθανη ημερομηνια ενεργοποιησης της γραμμης μου 25/02/2011.
Μετα απο ενημερωση της εταιρειας η γραμμη μου ηταν ετοιμη στις 14/2/2011.Στις 15/2/2011 με καλεσαν απο το τεχνικο τμημα της εταιρειας να οριστει ραντεβου για το πρωινο της 16/02/2011 οπου ηρθε ο τεχνικος για τη μικτονομηση και μου ανεφερε πως υπαρχει προβλημα απο τον ΟΤΕ. Στις 28/02/2011 ηρθε συνεργειο του οτε και ανεφερε πως η βλαβη εχει αποκατασταθει. Ετσι στις 3/3/2011 ηρθε εκ νεου τεχνικος απο την Wind που μου ανέφερε πως η γραμμη μου ειναι νεκρη και παλι. Να σημειωθει πως το οριο της γραμμης μου παρεμεινε το ιδιο μετα την παρεμβαση του Οτε . Αυτη τη στιγμη ειμαι σε αναμονη επιλυσης απο τον Οτε και ολο αυτο το διαστημα ειμαι χωρις ιντερνετ και τηλεφωνο. Οπως καταλαβαινετε ολη αυτη η ταλαιπωρια μου δημιουργει προβληματα λογω του οτι χρησιμοποιω το ιντερνετ για επαγγελματικους λογους και κανεις δεν μου δινει μια σαφη εικονα. Εχω καλεσει παρα πολλες φορες το τμημα εξυπηρετησης πελατων (13800) και το τμημα τεχνικης υποστηριξης της Wind (1212) χωρις να μπορω να βγαλω ακρη. Μου αναφερουν πως ειναι προβλημα του Οτε. Στο αιτημα μου να επικοινωνησω με τον οτε μου λενε πως μονο η Wind μπορει να επικοινωνησει μαζι του. Με ολη αυτη την ταλαιπωρια επιθυμω το προβλημα μου να επιλυθει αμεσα.
Αναγνώστης