tromaktiko: WRC – Ράλι Πορτογαλίας 2011: Ο Mikko Hirvonen κέρδισε την Υπερειδική

Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

WRC – Ράλι Πορτογαλίας 2011: Ο Mikko Hirvonen κέρδισε την Υπερειδική



O Mikko Hirvonen κέρδισε την Υπερειδική Διαδρομή που άνοιξε το Ράλι Πορτογαλίας, εμπρός σε 40.000 θεατές στη Λισαβόνα ...
Ο Mikko Hirvonen πήρε ένα ισχνό προβάδισμα στην κορυφή του Ράλι Πορτογαλίας, ενόψει της πρώτης πλήρους αγωνιστικής ημέρας του 3ου φετινού αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, κερδίζοντας τη μήκους 3,27 χιλιομέτρων Υπερειδική Διαδρομή της Λισαβόνας εμπρός σε 40 χιλιάδες θεατές.

Ωστόσο, η Υπερειδική σημαδεύτηκε από ένα ατύχημα: Ο Mads Ostberg, της Stobart Ford, προσέκρουσε στον τοίχο στην πρώτη στροφή της διαδρομής και στα φρένα της επόμενης στροφής ο τροχός αποκολλήθηκε, με αποτέλεσμα να χτυπήσει έναν θεατή. Ο άτυχος άνδρας μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, σε κατάσταση σοκ, για προληπτικές εξετάσεις.

"Είναι απίστευτο. Πως είναι δυνατόν να είμαι τόσο ανόητος; Ήταν κάτι ανόητο, που συνέβη με κρύα λάστιχα. Έχω αρκετή εμπειρία για να το γνωρίζω, οπότε δεν έχω ιδέα γιατί το έκανα. Ίσως για λίγο διακόπηκε η λειτουργία μεταξύ των αυτιών μου", είπε στο τέλος ο Νορβηγός, που θα εκκινεί τελευταίος στο πρώτο σκέλος.

Το Ford Focus WRC του Mikko Hirvonen ακολούθησαν οι τρεις Citroen DS3 των Sebastien Loeb, Petter Solberg και Sebastien Ogier, ενώ ο Kimi Raikkonen στην επανεμφάνισή του (καθώς δεν αγωνίστηκε στο Ράλι Μεξικού) ξεκίνησε με τον έβδομο χρόνο.

Εντυπωσιακό ήταν το αγωνιστικό ντεμπούτο του MINI John Cooper Works S2000, το οποίο παρότι δεν είναι προδιαγραφών WRC αλλά Super 2000, κέρδισε αρκετά αυτοκίνητα της πρώτης κατηγορίας και μπήκε στην πρώτη δεκάδα με τον Armindo Araujo.

WRC – ΡΑΛΙ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ 2011
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ (Μετά την 1η Ειδική)
1. Hirvonen (Ford) 2:49.6
2. Loeb (Citroen) +1.3
3. P. Solberg (Solberg Citroen) +2.1
4. Ogier (Citroen) +2.9
5. Latvala (Ford) +3.7
6. Villagra (Munchis Ford) +3.9
7. Raikkonen (Ice 1 Citroen) +5.1
8. Wilson (Stobart Ford) +6.2
9. H. Solberg (Stobart Ford) +6.5
10. Araujo (Italia Mini) +8.0

auto.in.gr
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!