Η ΑΜΕΛ ΑΕ χάνει ημερησίως 90.000 € εδώ και τουλάχιστον 1 χρόνο επειδή ο υπουργός Μεταφορών & Επικοινωνιών φοβάται να συνεχίσει τα έργα των σχεδόν έτοιμων προς παράδοση 7 σταθμών του Μετρό και ενός αμαξοστασίου (Ελαιώνα)...
διότι ανάμεσα στις προμήθειες εξοπλισμού εμπλέκεται και η περίφημη SIEMENS (στην σηματοδότηση). Οι 7 νέοι σταθμοί και το αμαξοστάσιο του Ελαιώνα έπρεπε να είχαν παραδοθεί από το 2010.
Επίσης για 6 μήνες και κατά την διάρκεια που εργάζονταν ακόμη οι 280 δόκιμοι εκπαιδευμένοι απολυμένοι οι συρμοί του Μετρό δεν εκτελούσαν δρομολόγια μεταξύ Δουκίσσης Πλακεντίας και Αεροδρόμιο, με αποτέλεσμα να χάνεται καθημερινώς μια πολύ μεγάλη πηγή εσόδων, μιας και το εισιτήριο των 6 € για τους έξι εκείνους μήνες δεν επικυρωνόταν και συνεπώς δεν εισπράττονταν από την ΑΜΕΛ ΑΕ. Αιτία ήταν οι διαδοχικές αναθεωρήσεις της διάνοιξης της σήραγγας στον σταθμό της Αγίας Παρασκευής, λόγω των καπρίτσιων ορισμένων ανεύθυνων πολιτικών προσώπων!
Πού υπεισέρχεται η μισθοδοσία των 280 απολυμένων σε αυτές τις κωλυσιεργίες; Εμείς φάγαμε τις μίζες της SIEMENS; Εμείς ευθυνόμαστε για την κατασκευή του δικτύου; ΟΧΙ!
- Η ΑΜΕΛ ΑΕ αιμορραγεί οικονομικά από την κοινωνική πολιτική του μειωμένου ή μη πληρωτέου εισιτηρίου διάφορων κοινωνικών ομάδων και των εργαζόμενων αρμοδιότητας διάφορων υπουργείων (Παιδείας, Εθνικής Αμύνης, Προστασίας του Πολίτη, Οικονομικών), διότι τα αρμόδια υπουργεία δεν καταβάλλουν στον ΟΑΣΑ το αντίστοιχο αντίτιμο που τους αρμόζει για αυτή την κοινωνική μέριμνα.
Επίσης η παράταση λειτουργίας του Μετρό της Αθήνας πέραν τις 00:00 και έως τις 02:00 κάθε Παρασκευή και Σάββατο, χωρίς τα αντίστοιχα έσοδα, γονατίζει την εταιρία.
Οι 280 απολυμένοι έχουν μερίδιο ευθύνης στην κοινωνική πολιτική; ΟΧΙ!
- Από επίσημα στοιχεία της ΑΜΕΛ ΑΕ έχουμε τα εξής:
* Κοιτώντας ενδεικτικά τα πάγια έξοδα του μήνα Νοεμβρίου του 2010 προκύπτει ότι το 53,84% ξοδεύεται για Εργολάβους (εκτός των δικηγόρων, γιατί αυτοί ανέλαβαν έκτακτα την υπεράσπιση της ΑΜΕΛ ΑΕ έναντι στις αγωγές που καταθέσαμε οι δόκιμοι εκπαιδευμένοι για τις απολύσεις μας. Το συνολικό ποσόν που θα λάβουν θα ξεπερνά όμως τα 300.000 €, και ενώ η ΑΜΕΛ ΑΕ έχει πλήρως καταρτισμένο και επανδρωμένο νομικό τμήμα από δικούς της εργαζόμενους νομικούς τους οποίους έχει ανενεργούς στις συγκεκριμένες υποθέσεις), ενώ για ανταλλακτικά και οτιδήποτε άλλο αναλώσιμο και έκτακτη επισκευή (πχ. η επισκευή ανελκυστήρων και κυλιόμενων κλιμάκων γίνεται από την εταιρία προμήθειας και τοποθέτησης τους και πληρώνεται έξτρα), ξόδεψε το 46,16%.
[Ο ισολογισμός της ΑΜΕΛ ΑΕ για τον Νοέμβριο του 2010 εγκρίθηκε με τα εξής ποσά:
Συνολικό ποσόν: 1.696.432,82 €
Συνολικές αμοιβές υπηρεσιών παρεχόμενων στην ΑΜΕΛ, όχι όμως από τους εργαζόμενούς της:
954.707 € , εκ των οποίων:
743.805 €: Υπηρεσίες Εργολάβων Καθαριότητας και Εργολάβων απολύμανσης
153.689 € Υπηρεσίες Εργολάβου Φύλαξης (Εταιρία Security)
15.885 € Υπηρεσίες Εργολάβου Τ.Α Β/Υ (Ενδεχομένως Υπηρεσίες βελτίωσης λειτουργίας & διοίκησης)
41.328 € Μέρος Αμοιβής Εργολάβου Νομικής αντιπροσώπευσης και υπεράσπισης (Δικηγορικό Γραφείο.)]
* Πέραν των προαναφερθέντων εργολάβων για το 2011 η ΑΜΕΛ ΑΕ ανάθεσε σε ακόμη έναν Εργολάβο εργασία που έκανε προϋπάρχων τμήμα της και το οποίο ουσιαστικά το διέλυσε η διοίκηση, αφού απέλυσε 4 δόκιμους εκπαιδευμένους και απέμειναν μόνο 3 από τους παλιούς: την συντήρηση των μηχανημάτων επικύρωσης εισιτηρίου.
Ετήσια αμοιβή εργολάβου: 249.976,35 €
Ετήσιο μεικτό κόστος μισθοδοσίας των 4 δόκιμων εκπαιδευμένων: 85.000€, μπορεί και λιγότερο.
* Επίσης η Ελληνική Αστυνομία πληρώνεται από την ΑΜΕΛ ΑΕ για την παροχή προστασίας μέσω των ειδικών φρουρών που διαθέτει στους σταθμούς του Μετρό της Αθήνας.
Ο τελευταίος δόκιμος εκπαιδευμένος απολύθηκε μέσα στον Σεπτέμβρη του 2010.
Μήπως φταίνε οι απολυμένοι και για τις δαπάνες εργολάβων που φτάνουν το 54% των συνολικών δαπανών στους ισολογισμούς της ΑΜΕΛ ΑΕ; ΟΧΙ!
ΜΗΠΩΣ ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΑΜΕ ΕΠΙ ΑΛΛΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΗΣ; ΝΑΙ!!
ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΩΝ 280 ΔΟΚΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΩΝ – ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΙΩΓΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΑΜΕΛ ΑΕ ΤΩΡΑ!!
ΔΕΝ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ ΜΑΖΙ!
ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ