tromaktiko: Σχόλιο στην "αγωγή" της Χριστοφάκη-Παγκάλου και τα 30.000€ που ζητά

Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Σχόλιο στην "αγωγή" της Χριστοφάκη-Παγκάλου και τα 30.000€ που ζητά



Σχετικά με την την "αγωγή" της Χριστοφάκη-Παγκάλου, που ζητά από την Ελευθερίας Ψυχογιού 300.
000 ευρώ, επειδή την αποκάλεσε με το όνομά της, δηλαδή κυρία Παγκάλου,
αφορά: (http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/04/blog-post_188.html)
Επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, δύο- τρία πράγματα έχω να προσθέσω:
1ον. Αν δεν ταιριάζατε δεν θα συμπεθεριάζατε!
2ον. Αμ κυρ(ι)ά μου, αν δεν ανέχεσαι εσύ να σε φωνάζουν με το όνομα αυτού που παντρεύτηκες, τι να πούμε και εμείς που μας τον "τρίβουν στην μάπα",
και να μας βρίζει από πάνω!!!
3ον. Οποία ΞΕΦΤΙΛΑ οι αγωγές σου προς τους συγκάτοικούς σου... (η αξιοπρέπεια και ο σεβασμός δεν κληροδοτείται κυρ(ι)ά μου, αλλά κερδίζετε!!!)
και Ωρέεε τι γλύτωσε ο Δήμος Σαρωνικού από την ΜΗ ΕΚΛΟΓΗ σου..!!! (τσούζει δεν λέω αλλά, ...θά ΄πρεπε κυρ(ι)ά μου να το ξέρεις, ότι..."τα στερνά τιμούν τα πρώτα";)
με τις υγείες σας και περαστικά σας,

Υ.Γ. Και μην το ξεχάσω, "Τα χαιρετίσματα μου στον κυρ΄ Αντιπρόεδρο (με δόξα και τιμή).

Ενας κάτοικος ΜΗ ψηφοφόρος σου.


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!