Σύμφωνα με την Google, ο στόχος της έρευνας ήταν να κατανοήσουμε πώς τα smartphones χρησιμοποιούνται στην καθημερινή ζωή των χρηστών τους και συγκεκριμένα πώς έχουν επηρεάσει τον τρόπο που αυτοί αναζητούν, αγοράζουν και ανταποκρίνονται στην "κινητή" διαφήμιση.
Η μελέτη επιβεβαιώνει αυτό που οι περισσότεροι από εμάς γνωρίζουν ήδη. Όσον αφορά την γενική χρήση, το 93% των χρηστών smartphones χρησιμοποιούν τα τηλέφωνά τους στο σπίτι, το 81% σερφάρουν στο Internet και ένα 77% αναζητούν πληροφορίες από το τηλέφωνο τους.
Το 72% των χρηστών smartphones χρησιμοποιούν τα τηλέφωνά τους, ενώ καταναλώνουν άλλα μέσα ενημέρωσης και συγκεκριμένα το ένα τρίτο αυτών χρησιμοποιούν τα τηλέφωνά τους ενώ παρακολουθούν τηλεόραση. Ένα 45% έχουν το τηλέφωνο τους για να τους βοηθήσει να διαχειριστούν και να σχεδιάσουν δραστηριότητες, όπως σχέδια για δείπνο, ταξίδια και τα οικονομικά τους. Η Google λέει ότι το 39% παραδέχεται ότι έχει χρησιμοποιήσει το smarpthone του πηγαίνοντας στην τουαλέτα και ένας στους πέντε χρήστες θα διέκοπτε την Καλωδιακή τηλεόραση του, ώστε να συνεχίσει να χρησιμοποιεί το τηλέφωνο του.
Φυσικά, ο γίγαντας της αναζήτησης Google, εξέτασε το πώς οι χρήστες αλληλεπιδρούν με το κομμάτι της αναζήτησης. Τα site αναζήτησης είναι το νούμερο ένα είδος δικτυακού τόπου που επισκέπτονται οι χρηστές smartphones (77%), και η αναζήτηση χρησιμοποιείται για να τους βοηθήσει να έχουν πρόσβαση σε μια ευρεία ποικιλία πληροφοριών, συμπεριλαμβανομένων: Νέα (57%), Φαγητό (51%), Ψυχαγωγία (49%), Αγορές (47%), Τεχνολογία (32%), Ταξίδια (31%), Οικονομικών (26%) και Αυτοκινητοβιομηχανία (17%).
Εννέα στους δέκα έχουν δραστηριοποιηθεί, ως αποτέλεσμα μιας αναζήτησης για κινητά, με πάνω από το μισό να οδηγείται σε μια αγορά (53%). Η αναζήτηση επηρεάζει επίσης και άλλα είδη δραστηριοτήτων. Για παράδειγμα, το 24% έχουν προτείνει μια μάρκα ή προϊόν σε άλλους ως αποτέλεσμα μιας αναζήτησης smartphone. Και ένα 53% συνεχίζει την έρευνα για περισσότερες πληροφορίες στον υπολογιστή τους.
Τοπικά, το 95% των χρηστών smartphones ψάχνει για τοπικές πληροφορίες. 61% τηλεφωνούν σε μια επιχείρηση, το 59% επισκέπτονται μια επιχείρηση και 44% κάνουν μια αγορά. 88% των τοπικών αναζητήσεων δραστηριοποιούνται την ίδια ημέρα.
Από πλευράς του εμπορίου και αγορών, δεν είναι μυστικό ότι τα smartphones έχουν γίνει ένα εργαλείο αγορών και εύρεσης online καταστημάτων. Η έρευνα αναφέρει ότι το 79% των ερωτηθέντων χρησιμοποιεί smartphones τους για να τους βοηθήσουν με τα ψώνια και το 70% χρησιμοποιούν smartphones τους, ενώ βρίσκονται σε ένα κατάστημα.
Επιπλέον, η έκθεση διαπιστώνει πως οι χρήστες προσέχουν και ασχολούνται με την "κινητή" διαφήμιση. Η Google αναφέρει ότι το 71% των χρηστών αναζητούν με το τηλέφωνο τους λόγω μιας διαφήμισης που είδαν, είτε από τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης, online ή διαφημίσεις για κινητά. Το 82% των χρηστών προσέχουν τις διαφημίσεις για κινητές συσκευές, το 42% κάνουν κλικ στις διαφημίσεις, το 27% επικοινωνούν με την επιχείρηση, το 35% να επισκέπτονται την ιστοσελίδα και το 49% αγοράζουν.
http://www.gugoo.gr/2011/04/39-smartphones.html