Γιατί?
Γιατί ο υπεύθυνος του τμήματος καρτών του εξήγησε ότι εδώ και δυο εβδομάδες η τράπεζα άλλαξε την πολιτική της για την χρήση τον συγκεκριμένων καρτών ζητώντας ένα επιπρόσθετο 18% σε όλες τις συναλλαγές (το 12% έως 25% που μου είχαν πει το Σαββάτο ήταν λάθος της τηλεφωνήτριας γιατί ούτε και αυτή γνώριζε !) το οποίο θα επιστρέφετε κατά το clearance της συναλλαγής και αφόρα υποτίθεται έξοδα που μπορεί να προκύψουν κατά την συναλλαγή , πράγμα το οποίο δεν ισχύ στης συγκεκριμένες συναλλαγές πέρα από το ζητούμενο τελικό ποσό.
Όταν ρωτήθηκε ο υπεύθυνος γιατί δεν έχει γίνει κάποια ενημέρωση στα καταστήματα και γιατί δεν έχει γίνει κάποια ενημέρωση στους ίδιους τους πελάτες που στην συγκεκριμένη περίπτωση σε τέτοιες αλλαγές θα πρέπει να υπογράψουν νέα σύμβαση χρήσης στο εάν συμφωνούν σε αυτές τις χρεώσεις η όχι ?
Η απάντηση του ήταν ότι το ζήτησαν οι ελληνικές επιχειρήσεις αυτό το ποσοστό και ότι εφαρμόζετε σε όλες τις τράπεζες που έχουν τέτοιου είδους κάρτες.
Πράγμα αναληθές !
Κατά την συνομιλία ζήτησα να μου δοθεί έγγραφος και αναλυτικά η συγκεκριμένη αλλαγή στην πολιτική χρήσης των καρτών για να μπορέσω να κινηθώ αναλόγως .. αλλά όπως καταλαβαίνεται πάλι αρνητική απάντηση πείρα.. δεν υπάρχει ούτε στο site ούτε στο τοπικό intranet της τράπεζας ούτε πουθενά..
Το μονό που είπαν είναι αν κάνω γραπτώς τα παράπονα μου και να τα στείλω σε ένα φαξ
Και θα.... μου απαντήσουν σε ότι ζητώ.....
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Αναγνώστης