Αγωνία για την αποκάλυψη της τελικής μορφής του αυτοκινήτου
Το μικρότερο της SUV με τον κωδικό Q3 θα μας παρουσιάσει η Audi στην έκθεση της Σαγκάης στο τέλος του μήνα. Τα πρώτα επίσημα σκίτσα έχουν ήδη διαρρεύσει, όμως η τελική μορφή του αυτοκινήτου δεν...
Το μικρότερο της SUV με τον κωδικό Q3 θα μας παρουσιάσει η Audi στην έκθεση της Σαγκάης στο τέλος του μήνα. Τα πρώτα επίσημα σκίτσα έχουν ήδη διαρρεύσει, όμως η τελική μορφή του αυτοκινήτου δεν...
έχει αποκαλυφθεί ακόμη. Αρχικά το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί με τρία μηχανικά σύνολα χωρητικότητας 2,0 λίτρων.
Το επίσημο ντεμπούτο του μοντέλου θα γίνει σε λιγότερο από δύο εβδομάδες, με τα επίσημα σκίτσα του να κάνουν το γύρo του κόσμου. Η Audi δεν ανακοινώνει πολλά στοιχεία για το νέο της SUV, όμως ήδη γνωρίζουμε ότι το αυτοκίνητο θα «συγγενεύει» με το VW Tiguan αφού θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα, ενώ η κατασκευή του θα γίνεται στην Ισπανία, και πιο συγκεκριμένα στο εργοστάσιο Martorell της Seat. Αναφορικά με τα μηχανικά σύνολα του νέου Q3, αυτό θα διατίθεται (τουλάχιστον αρχικά) με τρεις κινητήρες.
Πρόκειται για τον 2,0λιτρο τεχνολογίας TFSI σε δύο εκδόσεις με 170 και 211 ίππους, αλλά και έναν βενζινοκινητήρα επίσης 2,0 λίτρων με την απόδοση στους 170 ίππους. Η μετάδοση θα γίνεται τόσο με χειροκίνητο όσο και με αυτόματο κιβώτιο S-tronic. Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο στην Ευρωπαϊκή αγορά από το φθινόπωρο του 2011.
Πηγή: autotriti.gr
Το επίσημο ντεμπούτο του μοντέλου θα γίνει σε λιγότερο από δύο εβδομάδες, με τα επίσημα σκίτσα του να κάνουν το γύρo του κόσμου. Η Audi δεν ανακοινώνει πολλά στοιχεία για το νέο της SUV, όμως ήδη γνωρίζουμε ότι το αυτοκίνητο θα «συγγενεύει» με το VW Tiguan αφού θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα, ενώ η κατασκευή του θα γίνεται στην Ισπανία, και πιο συγκεκριμένα στο εργοστάσιο Martorell της Seat. Αναφορικά με τα μηχανικά σύνολα του νέου Q3, αυτό θα διατίθεται (τουλάχιστον αρχικά) με τρεις κινητήρες.
Πρόκειται για τον 2,0λιτρο τεχνολογίας TFSI σε δύο εκδόσεις με 170 και 211 ίππους, αλλά και έναν βενζινοκινητήρα επίσης 2,0 λίτρων με την απόδοση στους 170 ίππους. Η μετάδοση θα γίνεται τόσο με χειροκίνητο όσο και με αυτόματο κιβώτιο S-tronic. Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο στην Ευρωπαϊκή αγορά από το φθινόπωρο του 2011.
Πηγή: autotriti.gr