tromaktiko: «Ξαφνικά από φίλος της έγινα εραστής!»

Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

«Ξαφνικά από φίλος της έγινα εραστής!»



«Ξαφνικά από φίλος της έγινα εραστής!»
«Πείτε ό, τι θέλετε, αλλά η πρώτη μου φορά έγινε σε ηλικία 14 ετών. Ήταν με μια πανέμορφη κοπέλα...
που όχι απλά δεν πίστευα ότι μπορώ να βρεθώ μαζί της, αλλά είχα την αίσθηση ότι ούτε το χέρι δεν υπήρχε ποτέ περίπτωση να μου πιάσει.
Στην πορεία κατάλαβα ότι στην ουσία είχε βάλει στοίχημα με τις φίλες της για μένα», δήλωσε ο Θοδωρής Ρακιντζής στην εκπομπή Super star.
Η συζήτηση βέβαια δεν αφορούσε την πρώτη φορά του δημοσιογράφου αλλά των σταρ, αλλά επί της ευκαιρίας μάθαμε και αυτή την λεπτομέρεια.
«Ήταν μια πολύ όμορφη κοπέλα, που αν και είχε εκπληκτική εμφάνιση δεν μου άρεσε η συμπεριφορά της. Ξαφνικά από φίλος της έγινα εραστής! Πώς έγινε; Έπαιζα μουσική σε ένα κλαμπ και όταν τελείωσα, εμφανίστηκε μπροστά μου, μου είπε ότι θέλει να βρεθούμε και με πήγε στο σπίτι της. Όταν όλα τελείωσαν μετά από μιάμιση ώρα, δεν πίστευα αυτό που μου είχε συμβεί. Αλλά για να είμαι ειλικρινής, δεν καταλάβαινα και πολλά. Για την ακρίβεια, κατάλαβα τί είχε συμβεί, πολύ καιρό μετά, όταν άρχισα να έχω κανονικές σχέσεις. Γιατί με την εν λόγω κοπέλα δεν είχα σχέση».
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!