tromaktiko: ΟΤΕ: Τόση αδιαφορία δεν την περίμενα!

Τρίτη 19 Απριλίου 2011

ΟΤΕ: Τόση αδιαφορία δεν την περίμενα!



Εδώ και 1 μήνα έχω σοβαρό πρόβλημα με τη σύνδεση μου στο internet. Τελικά οι τεχνικοί της HOL μετά από μεγάλη δική μου ταλαιπωρία, εντόπισαν ότι το πρόβλημα πρέπει να...
 προωθηθεί στον ΟΤΕ γιατί είναι στη δικαιοδοσία του. Από ΤΟΤΕ περιμένω να λυθεί το πρόβλημά μου. Με έχουν κάνει μπαλάκι. Εγώ καλώ τους τεχνικούς του δικού μου παρόχου κι εκείνοι κάθε φορά επαναπροωθούν το αίτημα στον ΟΤΕ. Ο ΟΤΕ όμως είναι στον κόσμο του. Τελικά πρέπει να είναι κοινό μυστικό η στρατηγική του ΟΤΕ να μην εξυπηρετεί πελάτες που βρίσκονται σε άλλο πάροχο. Αθέμιτος ανταγωνισμός δεν είναι αυτό; Δεν ντρέπονται λίγο να παρακωλύουν τις διαδικασίες των εναλλακτικών επειδή δεν έχουν λαμβάνειν από αυτό τον πελάτη; Τόσες και τόσες καταγγελίες κι ακόμα ακολουθούν τις ίδιες άθλιες πρακτικές; Βέβαια και η HOL θα έπρεπε να τον πιέσει και να βρει λύση, γιατί εγώ αυτή πληρώνω. Τι να πω, έχω απογοητευθτεί. Έχω απευθυνθεί και στο συνήγορο του καταναλωτή και αναμένω την ημέρα που ο ΟΤΕ θα ασχοληθεί και με εμένα!
Αγανακτισμένος καταναλωτής.



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!