Από τον πρώτο καιρό, οι γονείς προέβησαν σε ενημέρωση της προϊσταμένης αρχής της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και η απάντηση ήταν:
- Δεν κάνει για τάξη, είναι ανεπαρκής και η καλύτερη λύση είναι να τον βάλετε στην τάξη του ολοημέρου!!! Να τον έχετε από κοντά και δεν μπορώ να κάνω κάτι, καθώς ο «δάσκαλος» έχει αρκετά μόρια και το σύστημα τον ευνοεί στις δηλώσεις προτίμησής του.
Τα γεγονότα συνεχίζονταν μέχρι τις γιορτές των Χριστουγέννων και οι αφορμές ήταν αλλεπάλληλες, όπως για παράδειγμα:
1. Μαθητής τις προάλλες χτύπησε στο κεφάλι την ώρα του διαλείμματος και ο επιβλέπων δάσκαλος δεν είχε την απαραίτητη βοήθεια από το «συνάδελφό» του, καθώς ο ..."δάσκαλος" είχε πάρει τη μηχανή του και είχε πάει για καφέ και τυρόπιττα στην πλατεία της περιοχής
2. Μαθητές της Ε' Δημοτικού ...παρακαλούσαν να τους λυθεί μία απορία πάνω σε κάποιο όρο της Φυσικής της ΣΤ' Δημοτικού, λόγω συνδιδασκαλίας των 2 τάξεων, κι η απάντηση που εισέπραξαν από τον .."δάσκαλο" ήταν ότι δεν είναι υποχρεωμένος να απαντήσει.
3. Στο βιβλίο της Γλώσσας υπάρχει αναφορά στον Τσάρλι Τσαπλιν και για 3 ημέρες συνεχόμενες οι διδακτικές ώρες καλύπτονται από ταινίες του "Σαρλώ" με την συνεπαγόμενη επανάπαυση του "διδάσκοντος".
4. Μαθητές της ΣΤ' Δημοτικού μετά από την παραλαβή διαγνωστικής εξέτασης στα μαθηματικά, όπου δεν είχαν καταλάβει 2 ασκήσεις, παρακαλούσαν τον ..."διδάσκοντα" να τους εξηγήσει σχετικά κι εκείνος ουδεμία απάντηση έδωσε.
5. Ο …«δάσκαλος» επικεντρώνεται στα Μαθηματικά, μην εξετάζοντας τα υπόλοιπα μαθήματα. Ιδιαίτερα για το μάθημα των Θρησκευτικών διατείνεται ότι δεν χρειάζεται να διδάσκεται καθώς δεν είναι αναγκαστική η θρησκεία. Παρόμοια, για το μάθημα της Πολιτικής Αγωγής, όπου πρεσβεύει ότι είναι απαραίτητο να γίνεται το μάθημα αυτό, εφόσον ο καθένας μπορεί να πρεσβεύει όποιο πολίτευμα επιθυμεί…Επίσης, στο Τετράδιο Εργασιών της Φυσικής βάζει ασκήσεις και πειράματα χωρίς να έχει διδαχτεί η σχετική θεωρία…
Λόγω αναρρωτικής αδείας του ..."δασκάλου", για 2 μήνες ήρθε αναπληρώτρια δασκάλα, η οποία αφενός έφριξε με το επίπεδο των παιδιών και τη χαλαρότητα που αυτά επεδείκνυαν κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, δείγμα της ελλιπούς πρότερης παιδείας από την αρχή της σχολικής χρονιάς. Το θετικό ήταν ότι η δασκάλα αυτή με ιδιαίτερη συνέπεια στο ρόλο του εκπαιδευτικού, κάλυψε όχι μόνο το κενό των παιδιών σε όλα τα μαθήματα, αλλά είλκυσε και το ενδιαφέρον τους για μάθηση. Και πάνω που τα παιδιά μπήκαν σε κανονικό ρυθμό, η αναρρωτική του "δασκάλου&q! uot; εξέπνευσε, με την αδιαφορία του να επαναφέρει τη χαλαρότητα των παιδιών, η οποία συνεπικουρούμενη και με τον ανοιξιάτικο καιρό κάθε άλλο παρά προπομπός αναδεικνύεται για την ομαλή εισαγωγή τους στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Όπως καταλαβαίνετε, το θράσος του εν λόγω δασκάλου να προβαίνει σε τέτοιου είδους ενέργειες και αυθαιρεσίες, καπηλευόμενος τη μονιμότητά του και την έλλειψη ελέγχου από πλευράς του Δημοσίου, μας εξαγριώνει σαν γονείς, οι οποίοι νοιώθουμε εξαπατημένοι, καθότι φορολογούμαστε, προκειμένου ο κύριος αυτός να αμείβεται. Συνάμα δε, μας λυπεί το γεγονός ότι το σύστημα επιτρέποντας τέτοιες αυθαιρεσίες, όχι μόνο δεν ενδιαφέρεται για την παιδεία των νεοελλήνων αλλά παράλληλα καταστρέφει το μέλλον τους.
ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΓΟΝΕΙΣ