(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/04/blog-post_2398.html)
το ενεργοποίησα έκανε συνέχεια επανεκκινήσεις οπότε και απευθύνθηκα στο επίσημο service της sony ericsson στην Θεσσαλονίκη στην οδό Δωδεκάνησου 21.Εκει αφού το κράτησαν Παρασκευή έως τρίτη ,το παρέλαβα και κατεβαίνοντας τα σκαλιά της αντιπροσωπείας και καθώς το ενεργοποίησα αυτό έκανε πάλι επανεκινηση.Το έδειξα αμέσως στην κοπέλα του service και μου είπε να το δοκιμάσω μπας και ήταν τυχαίο γεγονος.Ετσι και εκανα,αλλα μόνο που δεν ήταν τυχαίο το γεγονος.Ολη μέρα restart έκανε το κινητο.Οπωτε την επομένη το ξαναπήγα στην αντιπροσωπία και ζήτησα να μάθω από που θα ζητήσω αντικατασταση.Με παρέπεμψαν στην εξυπηρέτηση πελατών στην Αθήνα όπου μιλώντας με κάποιον κ.Χρυσικο μου είπε ότι η εταιρεία με καλύπτει με την εγγύηση που μου παρεχει,και ότι είναι στην ευχέρεια μου να το καταγκειλω όπου θέλω το γεγονός και επίσης ότι είναι στην ευχέρεια μου να επιλέγω nokia αφου πρώτος του είπα ότι αυτό πρόκειται να κάνω από εδώ και πέρα .Ο κύριος νομίζω ότι εκθέτει την εταιρεία του,φερθηκε σαν ιδιοκτητης της εταιρειας, και σημειώνω ότι δεν μπήκε καν στην διαδικασία να μου ζητήσει στοιχεια ώστε να εχει μια εικονα του προβληματος και από το ιστορικο που κατεγραψε το service,ηταν εκνευρισμενος και δεν θεωρησε ότι επρεπε να ζητηση συγνωμη για την ταλαιπωρια μου..Η εξέλιξη της υπόθεσης είναι να επικοινωνήσω με το γραφείο στην Θεσσαλονίκη και να με προτρέψουν να ξαναπάρω τηλέφωνο μπας και πετύχω κάποιον πιο ευσυνείδητο υπαλληλο.Ετσι και έγινε και όντως ο δεύτερος κύριος ήταν ευγενικότατος , μου είπε ότι απλά θα προώθηση το θέμα και να περιμένω απαντηση.Για αντικατάσταση φυσικά ούτε λογος.Ηθικον δίδαγμα:ποτέ ξανά sony ericsson,και φυσικά μακριά από το x10 mini.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ