tromaktiko: Απαράδεκτη συμπεριφορά σε γνωστό δισκοπωλείο της Χαλκίδας!

Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

Απαράδεκτη συμπεριφορά σε γνωστό δισκοπωλείο της Χαλκίδας!



Ενα όμορφο πρωινό της 26ης Μαρτίου πήγα να παραγγείλω ένα cd μουσικής από το κατάστημα Terris που βρίσκεται...
στο κέντρο της Χαλκίδας. Η κυκλοφορία του συγκεκριμένου cd στην Ελλάδα άρχισε στις 28 Μαρτίου,δύο ημέρες μετά την παραγγελία που πραγματοποίησα.Στο τέλος της παραγγελίας μου με διαβεβαίωσαν πώς το αργότερο σε μία εβδομάδα θα είχα το cd στα χέρια μου.Εν τω μεταξύ όπως γίνεται σε κάθε παραγγελία είχα δώσει προκαταβολή δέκα ευρώ καθώς είχα αφήσει και τον αριθμό του κινητού μου τηλεφώνου για να με ειδοποιήσουν.Μάταια όμως περίμενα.Μία εβδομάδα μετά τη παραγγελία μου πήγα στο εν λόγω κατάστημα και δεν είχαν φέρει το cd.Με διαβεβαίωσαν όμως πως θα έρθει το αργότερο μέσα στην επόμενη εβδομάδα.Καθώς οι μέρες περνούσαν τηλεφώνησα στο κατάστημα και πληροφορήθηκα πως ακόμη να έρθει η παραγγελία μου.Αφού πέρασε και η εβδομάδα αυτή περνάω από το κατάστημα να ρωτήσω σχετικά με το cd,με πληροφορούν πως το cd έχει έρθει αλλά βρίσκεται στην κούτα από την εταιρεία που το προμηθεύονται και με προτρέπουν να περάσω την επόμενη μέρα όπως και έκανα.Τζίφος όμως....καθώς περνούν οι μέρες και λέγοντας μου να περάσω κάθε φορά και μια άλλη μέρα η κατάσταση αρχίζει να γίνεται ενοχλητική!Άδικα περίμενα τηλεφώνημα από το καταστήμα αφού μέχρι και στις 14/4 πλέον ακόμη να μου το φέρουν.Η δικαιολογίες πολλές και φτηνές όπως πως επειδή είναι καινούργιο δεν είναι ακόμη διαθέσιμο ,και πως δεν κυκλοφορεί στην έκδοση που παρήγγειλα, την ίδια στιγμή που αρκετοί γνωστοί μου είχαν αγοράσει τη συγκεκριμένη έκδοση από την Αθήνα...Έτσι λίγες μέρες πριν πέρασα να ρωτήσω ακόμη μια φορά σχετικά με την παραγγελία,και τους εξήγησα πως έχει αργοπορήσει αρκετά και αδικαιολόγητα.Mου είπαν πως αν δεν έρθει και την επόμενη μέρα να περάσω να πάρω την προκαταβολή μου πίσω.Έτσι και έγινε,την επόμενη μέρα πέρασα ξέρoντας την τύχη της παραγγελλίας μου και ζητώντας την προκαταβολή μου πίσω άρχισαν τα παρατράγουδα...΄Εκαναν πως δεν ήξεραν λέγοντας μου να περάσω να πάρω το cd μου την επόμενη μέρα και δεν υφίστανται αυτά που μου είχαν πεί σχετικά με την επιστροφή του ποσού της προκαταβολής.Ωστόσο και η παραγγελλία ήταν λάθος αφού είχα παραγγείλλει συγκεκριμένη έκδοση του cd και το κατάστημα είχε παραγγείλει διαφορετική(κυκλοφορεί σε τρείς διαφορετικές εκδόσεις).
Θα ήθελα λοιπόν να καταγγείλλω τη στάση του καταστήματος,την αδιαφορία προς τους πελάτες και την αδυναμία να σταθεί στο ύψος του επαγγελματισμού που πρέπει να χαρακτηρίζει κάθε επιχείρηση ιδιαίτερα στον τομέα αυτόν που ομολογουμένως εδώ και χρόνια βιώνουν μία διαφορετική κρίση.Να επισημάνω πως διαμένω σε κοντινή περιοχή της Χαλκίδας και όχι στην ίδια την πόλη αναγκάζοντας με να ξοδεύω επιπλέον χρήματα για την μετακίνηση μου.


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!