tromaktiko: Αντίο Ελλάδα

Τρίτη 5 Απριλίου 2011

Αντίο Ελλάδα



Αντίο Ελλάδα...
Που με εκανες να σιχαθω το σύστημα σου που τοσα χρονια μου ηπιε το αιμα,προσφέροντας μου το
χαμηλότερο εισόδημα κ τις χειρότερες κοινωνικές παροχές...
κ το αβεβαιο μελλον δινοντας μου την ευκαιρια ταυτοχρονα να αγοραζω τα ακριβοτερα αγαθα συγκριτικα με αλλες χωρες.κ τωρα στα 46 μου σε αποχαιρετω για πανταπηγαινοντας σε νεα ΠΑΤΡΙΔΑ.Βλεπεις αισθανομαι κ ειμαι νεος,το ονειρο μου δεν ηταν να βολευτω αλλα να παραγω κ να αμοιβομαι πραγμα που οι κυβερνησεις σου το θεωρουσαν μπαναλ..
στη νεα πατριδα δεν εχει προτυπα "Τζουλιες" ουτε γιαουρτωμενα ανδρεικελα που βριζουν τους ψηφοφορους τους..
Χαιρετισμους απο την ¨ψυχρη¨ Νορβηγια,φτωχεια καταραμενη εδω(to κρασι παλιο κ ο αστακος ψοφιος)
Kαι κρατα τον ηλιο σου Ο ανθρωπος ζει κ χωρις αυτον γιατι ο ηλιος κ η πατριδα ειναι στην καρδια!!!
ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ......

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!