tromaktiko: Απάντηση στο Προσοχή στους Απατεώνες! Κυρίως οι Ηλικιωμένοι...

Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Απάντηση στο Προσοχή στους Απατεώνες! Κυρίως οι Ηλικιωμένοι...



Παρόμοιο περιστατικό συνέβει και στην θεία μου που είναι ηλικιωμένη και ζει μόνη της....

Την πλησίασε κάποιος άγνωστος με την πρόφαση ότι γνωρίζει τον πατέρα μου-ανιψιό της θείας μου δλδ- και ήθελε να του δώσει ένα χαρτί,και την ''ψάρευε'' να μάθει αν μένει μόνη,αν έχει παιδιά κτλ.Μετά τάχα μιλούσε μαζί του στο κινητό και μόλις η θεία μου ζήτησε να του μιλήσει,εκείνος είπε ότι τα κανόνισαν και έκλεισε γρήγορα το τηλέφωνο και έφυγε.Ευτυχώς που την  πέτυχε έξω από το σπίτι και δεν της χτύπησε την πόρτα να μπει μέσα.Η μητέρα μου επικοινώνησε αμέσως με την αστυνομία και μας είπανε ότι υπάρχει σπείρα που δρα με αυτό το σύστημα.Συμβαίνει και στην Νάουσα Ημαθίας.Να έχετε το νου σας και ενημερώστε τους ηλικιωμένους συγγενείς σας να μην τους ξεγελάνε και να μην απαντάνε.........ούτε στην καλημέρα των αγνώστων.

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!