Μετά έβαλε νερό στο κρασί της και τους έκανε 700.000 κλπ...
Διόριζε όμως τόσα χρόνια η κάθε κυβέρνηση υπαλλήλους στους Καποδιστριακούς δήμους τις περισσότερες φορές χωρίς επίσημα κριτήρια επιλογής αλλά με "γλύψιμο" και δεν ξέρει τώρα τί να τους κάνει.
Εάν όμως το κράτος είχε προσλάβει όλα αυτά τα χρόνια επιστήμονες εκπαιδευτικούς αντί π.χ. για αγροφύλακες θα είχαμε μια καλή παιδεία που είναι η βάση των πάντων. (Στην Ελλάδα έχει σημασία πάντα η μέση ηλικία και όχι οι γέροι και τα παιδιά γιατί έτσι μάθαμε, έτσι μας βόλευε, τελικά στην ιστορία επεκράτησε ο κοτσαμπασισμός)
Χωρίσανε την παιδεία σε Α/θμια και Β/θμια. Λες και η παιδεία πάει κατά ηλικίες και μετά έρχεται η κυβέρνηση και μετονομάζει την παιδεία "δια βίου μάθηση"! (έτσι για να κάνουμε και αλλαγή στον τίτλο που σημαίνει επικοινωνιακό τρικ, απάτη αν δεν υπάρχει ουσία.) Εν τω μεταξύ άλλο το υποχρεωτικό ωράριο του καθηγητού και άλλο του δασκάλου! Για ποιό λόγο; Απλά επειδή τα δημοτικά είναι πολλά και δεν επαρκούν οι δάσκαλοι. Αν τα κλείσουν όμως και γίνουν όσα και τα Γυμνάσια ίσως εξυπηρετούν τους αλγόριθμους του υπουργείου οικονομικών αλλά όχι τα προβλήματα του υπ. παιδείας. Το υπουργείο παιδείας έχει ανάγκη από κονδύλια όπως γίνεται στις εξελιγμένες χώρες να σπάσει τα γυμνάσια και λύκεια σε μικρότερες μονάδες και περισσότερες. 5% είχαν τάξει προεκλογικά για το πρώην ΥΠΕΠΘ. Πούντα;
Για να επανέλθω, είναι σημαντικό να καταλάβει ένα κράτος ότι αντί να διορίζει ζωοφύλακες καλύτερα να διορίζει παιδοφύλακες. (το λέω έτσι αφού το κράτος δεν καταλαβαίνει την έννοια "παιδαγωγός" και να το κάνω πιο λιανά το παιδί είναι πάνω απ το ζωντανό και το αγρόκτημα ή το εμπόρευμα). Να διόριζε για κάθε 5 μονοθέσια ειδικότητες, ώστε να μην υστερούν αυτά από τα πολυθέσια.
Πολύ απλό. Ας εκοβε διορισμούς από γλυψιματίες.
Είδα την φωτογραφία με τον παπά δάσκαλο απ το Σχολείο Πυλών.
Μου έκανε φοβερή εντύπωση (σαν δάσκαλος , όχι παπάς) ότι δίδασκε τα παιδιά μέσα στη φύση.
Πρίν λίγες ώρες διάβαζα βιβλία και έψαχνα ντοκιμαντέρ του Τεσλα. (Tesla) . Στα ντοκιμαντέρς σύγχρονοι επιστήμονες αναφέρουν ότι στον Πλανήτη πέρασαν μόνο δύο μορφές Ο Ντα βίτσι και ο Τέσλα.
Ο Τέσλα κατά τα τέλη του 1800 παρήγαγε με απλές μεθόδους 100 φορές περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια από ότι μπορούμε σήμερα και άλλες πολλές ανακαλύψεις. Ρίξτε μια ματιά στο google θα εκπλαγείτε.
Ομως ο Τεσλα μεγάλωσε στη φύση και από κει οραματίστηκε.
Οχι σε κάποιο μεγάλο σημερινό σχολείο που φορτώνουν τα παιδιά με 15 κιλά βιβλία για να τα οικονομάνε μερικοί κι αυτά να μη μαθαίνουν τίποτα παρά μόνο "γνώσεις".
Βγάζω το καπέλο στις σημερινές νηπιαγωγούς.
Εξ απαλών ονύχων όπως έλεγε ο Πλάτων μαθαίνεται η παιδεία με παιχνίδια .
Δεν θα αναφερθώ στο "Νέο Σχολείο" που το πρωτάκι τελειώνει τα μαθήματά στις 2μμ και πάει εν συνεχεία στο ολοήμερο μέχρι τις 4:30 μμ για να μάθει...έναν νέο τρόπο ζωής.
Σχετικές θυμοσοφίες:
Γκρεμίστε μια εκκλησία και κτίστε ένα σχολείο
Αγ, Κοσμάς.
Όταν κλείνει ένα σχολείο...
Λαός.
Αναγνώστης