Αφού πήραμε το χαρτί ότι το αμάξι καταστράφηκε έπρεπε να πάμε στην Διεύθυνση Μεταφορών & Επικοινωνιών ανατολικού τομέα για να πάρουμε κάποιο άλλο χαρτί που θα χρειαζόμασταν.
Πήγαμε λοιπόν σήμερα 27/4 με την μητέρα να φτιάξουμε τα χαρτιά αφού το αυτοκίνητο ήταν στο όνομά της.
Εδώ αρχίζουν τα ωραία.
Υπάλληλοι στον 2ο όροφο που πήγαμε εμείς υπήρχαν πολύ λίγοι, μια κυρία προσπάθησε να μας εξυπηρετήσει, αλλά δεν μπορούσε να βρει τις πινακίδες και την άδεια που έπρεπε να της είχαν στείλει από την εφορία και μας λέει ελάτε την Παρασκευή γιατί δεν μου τις έχουν στείλει. (Τελικά οι πινακίδες ήταν εκεί από τις 21/3). Της εξήγησα ότι έχουν περάσει 40 ημέρες από τότε που πήγα στην εφορία την άδεια και μου λέει πήγαινε στον πρώτο στο πρωτόκολλο. Από εκεί με στέλνουν στην γραμματεία από την γραμματεία ξανά στον δεύτερο και πάλι δεν το βρίσκει ακόμα και όταν της έδωσα τον αριθμό πρωτοκόλλου.
Πάω λοιπόν στην διευθύντρια την κυρία Π. Δ. λέω το πρόβλημα μου και μου λέει ωραία περιμένετε στο γραφείο.Την ρώτησα ποιο γραφείο γιατί εμείς σε ένα κισσέ περιμέναμε τόση ώρα και ειρωνεύτηκε κιόλας λέγοντάς μου μήπως θέλετε να σας κάνουμε και γραφείο για να περιμένετε;
Αντί να ζητήσει συγνώμη για την ταλαιπωρία που με στέλνανε από το ένα γραφείο στο άλλο αντί να πάω να κάνω την δουλειά μου σε 5 λεπτά γιατί τόσο χρόνο τους πήρα όταν έγινε η φασαρία ειρωνεύεται κιόλας.
Να επισημάνω ότι η προϊσταμένη της γραμματείας μου είπε σήμερα ήρθατε και εσείς μετά τις γιορτές ας ερχόσασταν λίγο αργότερα. Δηλαδή οι Έλληνες πολίτες δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν όποτε χρειάζονται παρά μόνο όταν οι δημόσιοι υπάλληλοι θυμηθούν να γυρίσουν από τις άδειες τους.
Και για να μην μας πουν και ψεύτες η πινακίδα του αυτοκινήτου τελειώνει σε 5561 για όποιον υπεύθυνο ή αρμόδιο θελήσει να εξετάσει τα λεγόμενα μου.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ