tromaktiko: Όθωνας Μεταξάς: «Περνάω φάση μοναξιάς από επιλογή»

Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Όθωνας Μεταξάς: «Περνάω φάση μοναξιάς από επιλογή»



«Δεν ασχολούμαι και πολύ με τις γυναίκες αυτόν τον καιρό. Σε αυτή τη φάση με κουράζει ακόμη και το φλερτ» δήλωσε ο Όθωνας Μεταξάς μιλώντας για την προσωπική του ζωή. «Νομίζω πως κατά βάθος έχω ανάγκη από μια έντονη συγκίνηση, ένα αίσθημα δυνατό που θα με παρασύρει. Δεν μπορώ να ξοδεύομαι σε...
 εφήμερες σχέσεις» δηλώνει και συνεχίζει: «Τώρα είμαι σε φάση μοναξιάς. Από επιλογή. Και γιατί συνήθισα και καλόμαθα μόνος μου. Ή αν θες και λόγω ουσιαστικής δυσκολίας στην επικοινωνία με το άλλο φύλο. Σαν άνθρωπος είμαι αντιφατικός. Είναι φορές που είμαι σαν τον δημόσιο υπάλληλο –θέλω μόνο τη γυναικούλα μου, μια αγκαλιά και τις παντόφλες μου- και είναι φορές που νιώθω ότι το ίδιο πράγμα με πνίγει». 

Πηγή: Omikron
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!