tromaktiko: Σχετικά με την προκήρυξη της πυροσβεστικής

Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

Σχετικά με την προκήρυξη της πυροσβεστικής



Συνάδελφε αρχιπυροσβεστη λυπάμαι πραγματικά που εχεις αυτη την αποψη για τους συμβασιούχος πυροσβέστες....
Δεν ξερω που υπηρετείς αλλα εγω εχω την τυχη να εχω σα βοηθους ,συνεργατες ,συναδελφους 80 ατομα συμβασιουχους. Σιγουρα μεσα σε αυτους τους 80 υπαρχουν & καποιοι που δεν αξιζουν &ειμαι σιγουρος οτι θα ειναι εξω απο την επερχομενη προκηρυξη.Αλλα το μεγαλυτερο ποσοστο πραγματικα χαιρομαι πυο το εχω διπλα μου&το ιδιο θεωρω οτι πιστευω οι υπολοιποι μονιμοι που δουλευουν μαζι μου. Παιδια με ορεξη για δουλεια,με αγαπη για αυτο που κανουν αμειβομενοι με 750ευρω. Δυστυχως λυπαμαι που το λεω αλλα συνηθως αυτους βλεπεις στις πλαγιες & στην επανδρωση των περιπολικων.Εμαθα πολλα απο αυτους καθοτι νεος στο σωμα,τους εκτιμησα απο τη σχολη οταν ετυχε να εχω δοκιμους μαζι με μενα πρωην συμβασιουχους.Επειτα στη δουλεια καλοακαιρια μεσα στα λεωφορεια,στα C... & γενικα παντου.Ευχομαι να ειναι λιγοι με το δικο σου μυαλο.Μακαρι τα παιδια να εργαστουν,να συμπληρωσουν τα κενα,&οι οποιοι "κακοι" απο αυτους στο χερι σου ειναι στο χερι μας ειναι να γινουν συμβατοι με εμας ,να μαθουν ,να προσαρμοστουν&να προσφερουν.Αλλιως αργα η γρηγορα θα τους πεταξουν εξω οι ιδιοι οισυναδςλφοι τους...,το ΠΣ ,το ολο συστημα που κρινει.Αντι να ειμαστε εμπαθεις καλα θα κανουμε να τους αφησουμε να προσαρμοστουν ,να προσφερουν&να κλεισουν τα πολλα κενα που εχουμε.
Αφησε τις φαμφαρες περι ανεργιας &τα σχετικα.Δεν τρωνε ψωμι κανενος απο μας,εχουν προσφερει &καλο θα ειαι να προσφερουν ακομα περισσοτερα.Εκτος &αν θες να βολεψεις&εσυ καποιον καποια...
Ενας συναδελφος σου!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!