tromaktiko: Σχετικά με τους Ιδ. Υπαλλήλους

Τρίτη 5 Απριλίου 2011

Σχετικά με τους Ιδ. Υπαλλήλους



Στέλνω αυτό το μήνυμα σε απάντηση του κύριου που έγραψε αυτό. Έχω την εξής απορία... (αφορά:  http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/04/blog-post_2711.html )Τους κάνουν πλύση εγκεφάλου και τα λένε αυτά, ή όντως τα πιστεύουν; Αν συμβαίνει το πρώτο, τότε μάλλον καταντάνε επικίνδυνοι ενώ αν ισχύει το δεύτερο, τότε καλό είναι να βγουν από τη φούσκα που ζουν.
Η μισθοδοσία των δημοσίων υπαλλήλων στο στενό δημόσιο τομέα βγαίνει από τον τακτικό προϋπολογισμό, πάντα με όποια προσαύξηση δώσει το κράτος πριν την ψήφιση του. Έχοντας κατά νου το συνολικό κόστος της μισθοδοσίας (πράγμα που ακόμα και σήμερα είναι άγνωστο και το ξέρουμε όλοι), καθορίζονται τα έξοδα του κράτους και υπολογίζονται οι φόροι που πληρώνει το σύνολο των φορολογούμενων (Δημόσιοι υπάλληλοι, ιδιωτικοί υπάλληλοι, ελεύθεροι επαγγελματίες, εταιρείες κ.τ.λ.). Οπότε σε απάντηση στον κύριο Δ.Υ. με λύπη μου του ανακοινώνω πως δεν πληρώ! νει ο ίδιος το μισθό του, αλλά το σύνολο των φορολογουμένων αυτής της χώρας. Επίσης για να του θυμίσω τη δουλεία του πως ο ορθός έλεγχος των φορολογικών βεβαιώσεων και την είσπραξη αυτών είναι αρμοδιότητα των συναδέλφων του. Το αν ο ιδιωτικός υπάλληλος δεν πληρώνει την εφορία ή τις εισφορές, είναι θέμα του αρμόδιου ελεγκτή (που επίσης είναι συνάδελφος του είτε ως Δ.Ο.Υ. είτε ως ασφαλιστικός φορέας). Ο ιδιωτικός υπάλληλος όντως δεν «ταΐζει» τη χώρα μιας και ένα μεγάλο μέρος του ιδιωτικού τομέα αμείβεται με μισθούς που με τα βίας πληρώνει τ! α έξοδα του, τα οποία είναι:
- ρεύμα δηλαδή ΔΕΗ, που σημαίνει ευρύτερος δημόσιος τομέας άσχετα αν τη λένε Α.Ε.
- μετακίνηση με αυτοκίνητο, δηλαδή βενζίνη που τα ¾ της αγοράς τα έχουν τα ελληνικά πετρέλαια και που μέχρι πρόσφατα ήταν ευρύτερος δημόσιος τομέας και ακόμα και σήμερα παρόλο που έγινε Α.Ε. το «πάρτυ» με τις κομματικές προσλήψεις καλά κρατεί.
- αγορά αυτοκινήτου, στην τιμή του οποίου πληρώνει φόρο 23% της τιμής, τα τέλη ταξινόμησης και τα τέλη κυκλοφορίας που όλα αυτά είναι έσοδα του κράτους και πάνε σε υπηρεσίες του δημοσίου.
- μετακίνηση με Μ.Μ.Μ. που επίσης είναι ευρύτερος δημόσιος τομέας
- σταθερές επικοινωνίες, στις οποίες ακόμα και η παρουσία ιδιώτη, δεν έχει καταφέρει να πάρει μεγάλο κομμάτι της αγοράς και συνεχώς διαβάζουμε πως η ΟΤΕ Α.Ε. συνεχίζει και βάζει «τρικλοποδιές» σε όποιες προσπάθειες γίνονται από τρίτους.
Έχοντας λοιπόν πληρώσει όλα τα παραπάνω, με τα λεφτά που του μένουν, πάει στον «κακό» επιχειρηματία και πληρώνει 5 ευρώ τον καφέ, γιατί κανένας συνάδελφος του κυρίου Δ.Υ. δεν κάνει ελέγχους στην αγορά, η ακόμα και αν κάνει, με ένα ποσό «τακτοποίησης της διαφοράς Δ.Υ.-Επιχειρηματία» τον αφήνει να κάνει ότι θέλει.
Ναι κύριε Δ.Υ., ο Ι.Υ. δεν έχει λεφτά να πάρει σπίτι, αυτοκίνητο……να ζήσει.
Για να μην κουράζω άλλο, θέλω να πω πως ακόμα και σε αυτούς τους καιρούς, οι ιδιωτικοί υπάλληλοι συνεχίζουν να δουλεύουν ακόμα και απλήρωτοι με την ελπίδα ότι η κατάσταση θα αναστραφεί, ενώ οι Δ.Υ. έχουν «αξιοκρατικά» κηρύξει λευκή απεργία και δεν έχουν (η δεν θέλουν) καταλάβει πως είναι μέρος του προβλήματος, γιατί πάρα πολύ καιρό τώρα «δεν παράγουν» αυτό που έπρεπε να κάνουν.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!