Οι ιστοσελίδες των παραδοσιακών ΜΜΕ στις ΗΠΑ έχουν πολύ μεγαλύτερη κάλυψη του γεγονότος σε σχέση με τις αντίστοιχες βρετανικές, ανακοίνωσε τη Δευτέρα η εταιρία Nielsen.
Ο βασιλικός γάμος καλύπτει το 0.20% όλων των ειδήσεων που φιλοξενούν στην Διαδικτυακή τους έκδοση οι αμερικανικές εφημερίδες και τα περιοδικά σε αντίθεση με το 0.08% των βρετανικών, σύμφωνα με την εταιρία έρευνας.
Στο μεταξύ, ντόνατς του Βασιλικού Γάμου ξεκίνησε να πουλάει από την Κυριακή του Πάσχα μία διάσημη αλυσίδα καταστημάτων με ντόνατς στις ΗΠΑ, η Dunkin Donuts. Τα ντόνατς έχουν σχήμα καρδιάς, ακολουθώντας το παράδειγμα του συνεταίρου της με παγωτά, Baskin-Robbins, που πουλάει μία νέα γεύση υπό τον τίτλο "κέικ παγωτού Βασιλικός Γάμος".
"Δεν βρίσκεται το όνομά σας στη λίστα με τους προσκεκλημένους για τον Βασιλικό Γάμο του Πρίγκιπα Ουίλιαμ και της Κάθριν Μίντλετον; Ούτε εμείς είμαστε καλεσμένοι, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα γιορτάσουμε την ιδιαίτερη περίσταση", αναφέρει διαφήμιση της εταιρίας στην ιστοσελίδα της.