tromaktiko: Αποκαλυπτικοί διάλογοι στη δικογραφία εκβιασμού καταστηματαρχών

Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Αποκαλυπτικοί διάλογοι στη δικογραφία εκβιασμού καταστηματαρχών



Αποκαλυπτικούς διαλόγους περιλαμβάνει η δικογραφία για τους εκβιασμούς ιδιοκτητών καταστημάτων.


Οι διάλογοι αυτοί δείχνουν ότι στο χώρο της παρανομίας δεν υπάρχει κανείς ηθικός φραγμός. "Απολαύστε"τους:
- Έχω άνθρωπο πάνω στην Πετρου... και του µίλησα στο τηλέφωνο και βριστήκαµε.
– Πώς και κρύβεται ο άλλος, είναι βλάκας και δεν πολυκαταλαβαίνει.
- Την έχει ακούσει µετά τις κλωτσιές που έφαγε ρε φίλε και βάζει τώρα άλλον µπροστά.

-Τι λες αφού έχει ανοίξει και καρτέλα.
-Ακου έχει ανοίξει καρτέλα για αυγά. – ∆εν ξέρω αν σας το είπα καιµόνος του έχει πάει µάλλον αυτός.
- Σε µαγαζί που είχε ο συχωρεµένος, ο τελευταίος συχωρεµένος που έγινε το θέµα... Π

ΣΥΜΠΛΟΚΕΣ
-Καληµέρα, τι κάνεις αγόρι µου;
-Πού είσαι ρε;
-Φίλε στο νοσοκοµείο είµαι, γιατί έγινε µία συµπλοκή.
-Πότε, τώρα πάλι;
-Προχτές το βράδυ.
-Τι έγινε;
-Πήγα εκεί τον πυροβόλησα στα πόδια, τον χτυπήσαµε στο κεφάλι και βγήκε ένας... και µου έριξε από πίσω στο πόδι.
-Πού την έφαγες; – Στο µηρό, στο πόδι, στο µπούτι.

ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ...
-Έχουµε καµιά επαφή µε τον διοικητή της ∆ΙΑΣ;
- Σκοτωθήκαµε πριν από µισή ώρα εδώ στην πλατεία.
-Τράκαρα ρε παιδί µου. Μικρή ζηµιά.
-Και δίνουν σήµα και σε πέντε λεπτά ήρθε στην πλατεία. Ασχετο δεν ξέρω γιατί τώρα. Μόνο στα χέρια δεν πιαστήκαµε.
-∆εν του πήρες όνοµα ρε παιδί µου να µάθουµε το όνοµά του.
-Είναι αστυνόµος Β, µπορώ να µάθω το όνοµά του.
-Μήπως µάθουµε ρε παιδί µου και πας κάτω από το σπίτι του και του πεις καληµέρα τι κάνεις; Και σε δει κάτω από το σπίτι. Μόλις σε δει δεν θα µπορεί να µιλήσει και πολύ.
-Ποιο σπίτι;
-Κατάλαβες τι λέω; Στο σπίτι το µεγάλο.
-Ω τι έχω πάθει ρε. Για µια ζηµιά εκατό ευρώ, δεν ξέρω έσκασε σε πέντε λεπτά στην πλατεία. Με τη µηχανή. Πενηντάρης, ασπροµάλλης και τρία ασηµένια. ∆ιοικητής του ∆ΙΑΣ.
-Πω πω βοήθειά σου. Πήγαινε Τήνο.



http://katoci.blogspot.com/2011/04/blog-post_08.html
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!