tromaktiko: Απάντηση στον κύριο για κλέψιμο της ΔΕΗ

Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Απάντηση στον κύριο για κλέψιμο της ΔΕΗ



Μου ήρθε το καλοκαίρι τον Αύγουστο περίπου λογαριασμός εκκαθαριστικός γύρω στα 400 ευρώ. Ήταν απλήρωτοι κάποιοι μήνες και τους πλήρωσα.

Το επόμενο δίμηνο μου ήρθε και πάλι εκκαθαριστικός άλλα 400 ευρώ.
Σκέφτηκα ότι κάτι δε πάει καλά και προσπάθησα να βρω παλαιότερους λογαριασμούς γιατί έκανα το λάθος να μη τους κρατάω. Τελικά βρήκα έναν δυο δίμηνα πριν που ήταν από τα απλήρωτα και που πληρώθηκαν στο πρώτο εκκαθαριστικό.
Υπήρχε μια διάφορα γύρω στις 1700 kw.
Διαμαρτυρήθηκα και ο προϊστάμενος είπε ότι θα το κοιτάξει αν είναι λάθος να το διορθώσει..
Παρ όλα αυτά μου έκοψαν το ρεύμα.
Όταν πήγα να διαμαρτυρηθώ με ανέλαβε η κυρία επί των λογαριασμών που προφανώς θα είχε μεγαλύτερες πλάτες από τον προϊστάμενο και δεν αναγνώριζε τις αποδείξεις παρ ότι της έδειχνα τα στοιχεία στους λογαριασμούς.
Ανταπαντούσε με τα στοιχεία από τον υπολογιστή και μου εκτύπωσε ένα κατεβατό από μετρήσεις.
Πάνω στη ταραχή μου ο λογαριασμός που είχα από το παρελθόν και που έδειχνε την διαφορά έμεινε εκεί..
Την άλλη μέρα όταν πήγα να πληρώσω και τον ζήτησα η ίδια κυρία μου είπε ότι τον πέταξε. Λογαριασμούς θα κρατάμε? Είπε....ΔΕΗ ΑΡΤΑΣ.



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!