Άλλο παιδί δεν είχε φάει για τρεις μέρες επειδή η μητέρα του δεν είχε χρήματα να αγοράσει τρόφιμα έως την ημέρα μισθοδοσίας της. Στην έρευνα που συμμετείχαν δάσκαλοι και καθηγητές, το 80% αυτών δήλωσαν ότι οι μαθητές τους ζούσαν στα όρια της φτώχειας. Οι τέσσερις στους δέκα καθηγητές ανέφεραν πως η ύφεση χειροτέρεψε την κατάσταση και το 86% είπαν ότι η όλη κατάσταση επηρεάζει το σύνολο της μαθητικής κοινότητας. Το 80% των επιστημόνων τόνισαν ότι οι μαθητές που ζουν σε κατάσταση φτώχειας έρχονται στο σχολείο κουρασμένοι, το 73% ότι τα παιδιά ήταν πεινασμένα και το 71% ότι είχαν χαμηλή αυτοεκτίμηση λόγω των κακών συνθηκών διαβίωσης τους.
Μαθητές – όπως αναφέρθηκε – κορόιδεψαν συμμαθητή τους επειδή δεν φορούσε εσώρουχα, ενώ καθηγήτρια στους τελειόφοιτους λυκείου επισήμανε ότι πολλοί μαθητές της εργάζονται σκληρά για να πληρώνουν το φαγητό τους και τα εισιτήρια του λεωφορείου.
Επιπλέον, τα προβλήματα που κυριαρχούν στην οικογενειακή εστία, δεν αφήνουν τα παιδιά απερίσπαστα από τη μελέτη τους, τα οποία πηγαίνουν στο σχολείο την επόμενη μέρα χωρίς να έχουν μελετήσει επαρκώς. Σε συνέδριο που θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη εβδομάδα στο Λίβερπουλ θα αναφερθούν όλα αυτά ταπροβλήματα που τείνουν να πάρουν αυξητικούς ρυθμούς, ενώ η υπουργός Παιδείας Mary Bousted τόνισε: «Φαίνεται πως το 2011 πολλά παιδιά στη Βρετανία βρίσκονται σε πολύ μειονεκτική θέση και χάνουν τις προοπτικές που θα τους ανοίγονταν. Η κυβέρνηση θα πρέπει να συγκεντρωθεί στην αντιμετώπιση των αιτιών που προκαλούν τη στέρηση και τα εμπόδια που κλείνουν τους νέους σ’ έναν κύκλο φτώχειας»
real.gr