Από την πρώτη απόπειρα επικοινωνίας τους μαζί μου τους ζήτησα να μην με ενοχλούν στο διάστημα 15:00 – 17:00 διότι είναι ώρες κοινής ησυχίας. Προσπάθησαν να μου αιτιολογηθούν λέγοντάς μου πως εκείνοι εργάζονται 09:00 – 17:00 και πως οι κλήσεις δεν γίνονται χειροκίνητα αλλά μέσω συστήματος. Τους ανταπάντησα λέγοντάς τους πως ούτε το ωράριο τους συνιστά λόγο για να με ενοχλούν σε ώρα κοινής ησυχίας ούτε με απασχολεί το ότι καλούν αυτόματα (μέσω dialer δηλαδή…) αφού απ’όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω αυτό το ρυθμίζεις μέσα από τις σχετικές παραμέτρους. Όταν δε μου ζήτησαν να περάσω από υποκατάστημα της Πειραιώς για να ζητήσω εγγράφως να μην με ενοχλούν στο διάστημα 15:00 – 17:00 τους απάντησα πως αυτό θα συνέβαινε αν ήθελα να ενημερώνομαι όχι τώρα που δεν θέλω, δηλαδή το διάστημα 15:00 – 17:00 είναι αυστηρά ώρες κοινής ησυχίας και ΜΟΝΟ κατόπιν εντολής του πελάτη ισχύει το αντίθετο.
Στο δεύτερο τηλεφώνημά τους την επόμενη μέρα ο κύριος μου είπε ακριβώς τα ίδια πράγματα και η συνομιλία μας έληξε με την δέσμευση πως δεν θα επαναληφθεί. Να σημειωθεί εδώ πως κανένας από τους δύο δεν μου ζήτησε κινητό τηλέφωνο για την επικοινωνία μας που κατά πολύ θα έλυνε το πρόβλημά μας αφού εγώ βρίσκομαι στην οικία μου μόνο στο διάστημα 15:30 – 16:30…
Την επόμενη μέρα και στο τρίτο τηλεφώνημα (διάρκειας 35’…), η κ.Τ____α μου συνομίλησα μαζί της, αφού επαναλάβαμε όλα τα παραπάνω, δεσμεύτηκε να μην επαναληφθεί και εκνευρισμένη (ίσως εγώ έπρεπε να ήμουν που με ξύπνησε…) μου ζήτησε κινητό τηλέφωνο που φυσικά (‘’απαντώντας’’ στο εκνευρισμό της…) δεν της έδωσα και της ζήτησα να με καλέσει στις 17:01, σε 13’ δηλαδή αφού ήταν ήδη 16:47, για να της δώσω τον αριθμό μου… Κλήση δεν πήρα και αποχώρησα από την οικία μου στις 17:20!
Σήμερα φυσικά η ιστορία συνεχίστηκε, επικοινώνησε μαζί μου η κ.Κ_______α, της εξήγησα εν τάχει όλα τα παραπάνω, ζήτησα να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο προϊστάμενό της, μου παρουσιάστηκε μια team leader ονόματι Ζ___________υ, στην οποία ενώ έκανα την προσπάθεια να της εξηγήσω τι συμβαίνει για να μου δώσει κάποιες σοβαρές και υπεύθυνες απαντήσεις, η συνομιλία μας διεκόπη για άγνωστο προς εμένα λόγο… Στο ενδεχόμενο να έκλεισε η γραμμή λόγω προβλήματος ΟΦΕΙΛΕ να ξανακαλέσει επιτόπου για λόγους ευγενείας και επαγγελματισμού για να ακούσει το πρόβλημά μου αφού ζήτησα να μιλήσω μαζί της και στο ενδεχόμενο να το ‘’έκλεισε’’ είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΓΕΝΕΙΑ…
Εν κατακλείδι, πως εγώ μπορώ να προφυλαχθώ από τέτοιου είδους συμπεριφορές; Η εταιρεία ‘’Μέλλον’’ που εργάζεται για την τράπεζα Πειραιώς ενημερώνει την τράπεζα για τα παραπάνω ή υπάρχει εντολή της τράπεζας ‘’βαράτε στο ψαχνό’’; Αν η εταιρεία ‘’Μέλλον’’ έχει τεχνικά θέματα με τις αυτόματες κλήσεις, εμείς όλοι τι φταίμε; Η μόνη λύση δηλαδή είναι οι μηνύσεις ;;;
ΥΓ. Όπως γίνεται αντιληπτό από το 3ο τηλεφώνημα και μετά σημειώνω και ονόματα…
Αναγνώστης