tromaktiko: Πληρώθηκε κανείς ιδιώτης γιατρός από το ΙΚΑ;

Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Πληρώθηκε κανείς ιδιώτης γιατρός από το ΙΚΑ;



Σε τρεις ημέρες λήγει το 45ήμερο που όρισε το ΙΚΑ με την εγκύκλιό του για την πληρωμή των ιδιωτών γιατρών που εξέτασαν ασφαλισμένους του ΙΚΑ στα ιατρεία τους και ούτε φωνή ούτε ακρόαση...! Τα ελέγχουν λένε...
 Καταλαβαίνετε τώρα, μια από τα ίδια. Μια δεν υπάρχουν υπάλληλοι, μια δεν υπάρχουν λεφτά, μια δεν υπάρχει νόμος...Μας χρωστάει ο ΟΠΑΔ, μας χρωστάει το ΙΚΑ, το ΤΥΔΚΥ, το ΤΣΑΥ....Παντού ανέντιμες υποσχέσεις και ψεύτικοι προγραμματισμοί, χωρίς τσίπα! Ο Λοβέρδος τάχα θα παραιτούνταν αν δεν πλήρωνε ο ΟΠΑΔ άμεσα, αλλά είναι ακόμη εκεί! Κι οι πρόεδροι των οργανισμών είναι εκεί, μια να τα ρίχνουν στους υπαλλήλους, μια στους γιατρούς, μια στους φαρμακοποιούς.... Αλλά κανείς από αυτούς δε στερήθηκε τον παχουλό μισθό του ούτε για μια μέρα, όχι για ενάμιση χρόνο...Κουράστηκα πια και αγανάκτησα..Τα έξοδα τρέχουν, ενοίκια , δάνεια, ΔΕΗ, ΟΤΕ, εφορία, περαίωση....Δεν έχω όρεξη να δουλέψω, το καταλαβαίνετε; Μου στερήσανε κι αυτή ακόμη την όρεξη να δουλέψω αφού τον περισσότερο χρόνο μου τον περνάω για να σκεφτώ πως θα πληρώσω τις οφειλές μου κι από που θα δανειστώ για να στηρίξω το παιδικό μου όνειρο που παραπαίει... ένα ιατρείο!



ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!