Θα μπορούσε να επιλέξει τακτικές πτήσεις, πχ τελευταίας στιγμής ναύλοι άρα και οι ακριβότεροι διαθέσιμοι, 21-25 Απριλίου είναι: περίπου 800-1000 ευρώ (British Airways-Air France) με επιστροφή για οικονομική θέση και 2000-2200 για Business class πάλι με British Airways-Air France .
Δηλαδή συνολικά περίπου 17.600 ευρώ για τα 8 άτομα, άν ταξίδευαν όλοι Business Class, κάτι που θα ήταν υπερβολικό βέβαια σαν δαπάνη. Τώρα το ελληνικό δημόσιο πληρώνει περίπου 5.000 ευρώ την ώρα(κόστος λειτουργίας του αεροπλάνου και αμοιβής του πληρώματος), σύν την δαπάνη διαμονής του πληρώματος. Πάνω απο 100.000 ευρώ, εξαπλάσιο απο την δαπάνη μεταφοράς σε διακεκριμένη θέση.
Αντίστοιχα, την ίδια ώρα οι κυβερνητικοι ταξιδεύουν στις ευρωπαϊκές πόλεις πάντα σε διακεκριμένη θέση, με κόστος αντι για 250-350 ευρώ, τουλάχιστον 800. Διανυκτερεύουν σε σουίτες, με κόστος 500-600 ευρώ, αντί για 200 ευρώ που κοστίζει ενα καλό 5άστερο ξενοδοχείο.
Περιμένουν ότι θα πιστέψουμε ότι οι θυσίες μας πιάνουν τόπο? Που έμαθαν από διαχείριση και οικονομία, στο Gulfsteam?
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ