tromaktiko: Απάντηση για τον εξοπλισμό αυτοκινήτου

Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Απάντηση για τον εξοπλισμό αυτοκινήτου



Αφού τα διαφημίζουν, να τα περιλαμβάνουν κιόλας...
Εγώ δεν ξέρω από παραγγελίες και αυτά που ξέρετε εσείς οι έμποροι.
 Εγώ ξέρω ότι το αυτοκίνητο μου θα έπρεπε να έχει ντουλαπάκι στην κεντρική κονσόλα και σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών ( TCS ) εξοπλισμό που διαφήμιζε η εταιρία, τόσο στον πίνακα του αυτοκινήτου στην αντιπροσωπία, όσο και στην ιστοσελίδα τους στο internet. Αν δεν μπορείτε να παραδώσετε ίδια αυτοκίνητα ( γιατί σε τηλεφωνική συνομιλία μαζί τους μου είπαν ότι το αυτοκίνητο μου ήρθε από εργοστάσιο άλλης χώρας ) σαν αγοραστή δεν με ενδιαφέρει. Να συνεννοούνταν τα εργοστάσια και να παραδίνουν ίδια αυτοκίνητα (μιλάμε πάντα για το ίδιο μοντέλο και μάρκα ). Δεν θα μας βγάλετε τώρα και τρελούς. Και μην με ζορίζετε γιατί θα πω και πια είναι η εταιρία και πιο μοντέλο είναι.


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!