tromaktiko: Γιατί;;;

Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Γιατί;;;



Με μεγάλη μου λύπη σήμερα επιβεβαιώθηκε ο φόβος μου, (μια πληροφορία που κυκλοφόρησε στα blog τις προάλλες, κι εγώ ο αφελής ήθελα να πιστέψω πως είναι ψέμα) ότι τα νοσοκομεία Αρεταίειο και Αιγινήτειο αναστέλλουν την λειτουργία τους λόγω οικονομικών δυσχερειών...
Ευχαριστώ πάρα πολύ θερμά τον κύριο Λοβέρδο, τον κύριο Αβραμόπουλο και όλους τους αξιολογότατους διατελέσαντες υπουργούς υγείας ανά τα τελευταία 30 τουλάχιστον χρόνια. Είμαι από επαρχία, συγκεκριμένα από Καλαμάτα, η μητέρα μου πάσχει από την νόσο Πάρκινσον, μια "τραυματική" νόσο τόσο για τον ίδιο τον ασθενή, όσο και για το οικογενειακό του περιβάλλον. Μέσα στον μήνα Μάιο είχε προγραμματισμένο ραντεβού για ρύθμιση της φαρμακευτικής της αγωγής, εφόσον έχει αυτή την ασθένεια εδώ και σχεδόν 20 χρόνια, δηλαδή είναι σε προχωρημένο στάδιο, τα φάρμακα πρέπει να ρυθμίζονται ή να αλλάζει η αγωγή τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο, και να φανταστείτε ότι η μητέρα μου δεν έχει κλείσει ούτε τα 60. Δεν είναι κρίμα κύριοι κύριοι κυβερνώντες την χώρα να ταλαιπωρείται έτσι ο απλός λαός; Μπορεί κάποιος υπεύθυνος να μου πει τι μπορώ να κάνω πλέον;

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!