Οι αναταραχές στη βόρεια Αφρική επηρέασαν την κινητικότητα των τουριστών, ωστόσο, όπως έχει παρατηρηθεί οι ταξιδιώτες ... ξεχνάνε γρήγορα, κι έτσι δεν αποκλείεται οι άκρως ελκυστικές τιμές σε Τυνησία και Αίγυπτο να τους πείσουν.
Στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου, παρουσιάστηκαν σήμερα, τα αποτελέσματα έρευνα για την Κρήτη από το Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών & Προβλέψεων (ΕΤΕΠ). Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας, κατά τα τελευταία 2 χρόνια έχει σημειωθεί πτώση στις αφίξεις τουριστών για την Κρήτη.
Όπως είπε, στο πλαίσιο της συνέντευξης τύπου, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων, Ανδρέας Μεταξάς, η εκτίμηση για φέτος είναι ότι η τουριστική χρονιά θα είναι ελάχιστα καλύτερη από πέρυσι.
"Τα στοιχεία είναι ικανοποιητικά δεν είναι όμως τα αναμενόμενα για τη Μεγαλόνησο σε σχέση με τα γεγονότα στη Βόρεια Αφρική" - είπε χαρακτηριστικά ο κ. Μεταξάς.
Η γενική εκτίμηση λέει πως η κατάσταση φέτος θα είναι ελάχιστα καλύτερη από την περυσινή, γεγονός που καταδεικνύει και ο περιορισμένος αριθμός ξενοδοχείων που έχουν ανοίξει μέχρι στιγμής.
Όπως είπε ο ίδιος, αν και διανύουμε το 2ο 15ήμερο του Απριλίου, έχουν ανοίξει μόλις τα μισά ξενοδοχεία, στα οποία καταγράφεται μέση πληρότητα, της τάξης του 60-70%. Όσο για το Μάιο αναμένεται μέση πληρότητα που δε θα υπερβαίνει το 70-80%.
Από την πλευρά του ο πρόεδρος του Συνδέσμου Τουριστικών Πρακτόρων Κρήτης, Θεόδωρος Μυλωνάκης τόνισε ότι η σεζόν του '11 παρουσιάζει μια καλύτερη εικόνα σε σχέση με τη σεζόν του '10.
"Οι προκρατήσεις του χειμώνα για το καλοκαίρι είναι βελτιωμένες κατά 2-4% για τις δυτικές αγορές της Ευρώπης και του 3-10% για τις ανατολικές ευρωπαϊκές αγορές" - τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Μυλωνάκης.
Ο ίδιος πάντως εμφανίστηκε συγκρατημένα αισιόδοξος, λέγοντας πως, "έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας, καθώς πάνω από το 50% των συνολικών κρατήσεων θα πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού".
Ήδη οι τουριστικοί προορισμοί της Αιγύπτου και της Τυνησίας έχουν προχωρήσει σε μεγάλες μειώσεις τιμών και χρηματοδοτήσεις πτήσεων τσάρτερ, προκειμένου να προσελκύσουν περισσότερους τουρίστες, παρέχοντας ισχυρά κίνητρα.
"Οι πελάτες ξεχνούν γρήγορα και οι κρατήσεις "last minute" θα είναι δύσκολο να κερδηθούν, κυρίως γιατί δεν μπορούμε να ανταγωνιστούμε τις τιμές αυτών των περιοχών" - είπε ο κ. Μυλωνάκης.
http://www.cretalive.gr/new/32082/crete/Machi_gia_tis_last_minute_kratiseis