tromaktiko: Σχετικά με: Ενας Μίκης "ξυπνητήρι"...

Τρίτη 5 Απριλίου 2011

Σχετικά με: Ενας Μίκης "ξυπνητήρι"...



Όλοι αυτοί με τα εκατομμύρια βοήθησαν έμπρακτα;
Φιλε μου δε σε κατηγορω ουτε εσενα, ουτε εμενα, ουτε κανενα.

Ετσι μας εκαναν τα μυαλα ετσι σκεφτομαστε.
Θελω να μου πεις φιλε μου (το φιλε το ενοοω, δεν χλευαζω)
Ποτε οοοοολοι αυτοι που βγαινουν και κατακρινουν εχουν βοηθησει πραγματικα τον ελληνικο λαο.........ΠΟΤΕ ειναι η απαντηση.
Ποτε πηγε ο Θεοδωρακης και εδωσε λεφτα απο τα εκατομμυρια που εχει για να αγοραστουν ασθενοφορα;
Ξερω ξερω θα πεις οτι εκανε συναυλιες, αλλα τα λεφτα φιλε μου δεν ηταν δικα του, ηταν του απλου Έλληνα!!!
Ολοι αυτοι φιλε μου θα αφησουν τα εκατομμυρια τους στα παιδια τους και θα ερχονται και θα το παιζουν καλλιτεχνες.
Και δεν ειναι μονο ο Θεοδωρακης ειναι και ο Ζουγανελης και γενικα εχει βρομησει ο τοπος απο αυτους...την τηλεοραση ανοιξε και θα τους δεις.


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!