Με ορισμένα κονδύλια, το δημόσιο θα καλύψει και την διαφορά από την μείωση των διοδίων
Στα μέσα Μαΐου, θα τεθούν - στην καλύτερη των περιπτώσεων - σε ισχύ, σύμφωνα με πληροφορίες του...
Στα μέσα Μαΐου, θα τεθούν - στην καλύτερη των περιπτώσεων - σε ισχύ, σύμφωνα με πληροφορίες του...
ΣΚΑΪ, οι μειωμένες τιμές διοδίων, που πρότεινε στους παραχωρησιούχους των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων, ο υπουργός Υποδομών, Δημήτρης Ρέππας.
Κι αυτό, υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα απαιτηθεί η ρύθμιση να περάσει από την Βουλή, με αποφάσεις της οποίας κυρώθηκαν οι συμβάσεις παραχώρησης, κατά συνέπεια και το ύψος των καταβαλλόμενων διοδίων.
Εκτός από τον ειδικό λογαριασμό στην Τράπεζα της Ελλάδος, όπου θα μπουν 500 εκατομμύρια ευρώ, για τις ανάγκες των υπό εξέλιξη έργων, τα υπουργεία Οικονομικών και Υποδομών, προχωρούν στην συγκρότηση της εταιρίας που θα διαχειριστεί το κονδύλι ύψους, 1,5 δισεκατομμυρίου ευρώ.
Το εν λόγω κονδύλι προέρχεται από ρευστοποίηση μελλοντικών εσόδων του δημοσίου από τα διόδια και ουσιαστικώς, αποτελεί την εγγύηση του ελληνικού δημοσίου, προς την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, από την οποία ζητήθηκε η χρηματοδότηση των έργων, έως ότου ολοκληρωθεί και οριστικοποιηθεί σε κείμενο η επαναδιαπραγμάτευση με τις Τράπεζες που δανειοδοτούν (χρηματοδοτούν) τα έργα.
Με τα προαναφερθέντα κονδύλια, το δημόσιο θα καλύψει και την διαφορά από την μείωση των διοδίων, που όπως είπε ο υπουργός Υποδομών, θα είναι 25 – 30% για τα ολοκληρωμένα τμήματα και 50%, για τα υπό κατασκευή
Κι αυτό, υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα απαιτηθεί η ρύθμιση να περάσει από την Βουλή, με αποφάσεις της οποίας κυρώθηκαν οι συμβάσεις παραχώρησης, κατά συνέπεια και το ύψος των καταβαλλόμενων διοδίων.
Εκτός από τον ειδικό λογαριασμό στην Τράπεζα της Ελλάδος, όπου θα μπουν 500 εκατομμύρια ευρώ, για τις ανάγκες των υπό εξέλιξη έργων, τα υπουργεία Οικονομικών και Υποδομών, προχωρούν στην συγκρότηση της εταιρίας που θα διαχειριστεί το κονδύλι ύψους, 1,5 δισεκατομμυρίου ευρώ.
Το εν λόγω κονδύλι προέρχεται από ρευστοποίηση μελλοντικών εσόδων του δημοσίου από τα διόδια και ουσιαστικώς, αποτελεί την εγγύηση του ελληνικού δημοσίου, προς την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, από την οποία ζητήθηκε η χρηματοδότηση των έργων, έως ότου ολοκληρωθεί και οριστικοποιηθεί σε κείμενο η επαναδιαπραγμάτευση με τις Τράπεζες που δανειοδοτούν (χρηματοδοτούν) τα έργα.
Με τα προαναφερθέντα κονδύλια, το δημόσιο θα καλύψει και την διαφορά από την μείωση των διοδίων, που όπως είπε ο υπουργός Υποδομών, θα είναι 25 – 30% για τα ολοκληρωμένα τμήματα και 50%, για τα υπό κατασκευή
thebest.gr