tromaktiko: Απάντηση στην ερώτηση περί των καθηγητών

Σάββατο 9 Απριλίου 2011

Απάντηση στην ερώτηση περί των καθηγητών



Σε μερικά πράγματα θα συμφωνήσω με τον φίλο η την φίλη περί των καθηγητών ..Αλλά θα τον ρωτήσω τόσα χρόνια που πέρασαν τι...
κάνατε για να μάθουν αυτά τα παιδιά κάτι παραπάνω σε αυτά τα σχολεία ? Κάνατε ένα καλό και εύστοχο εκπαιδευτικό σύστημα τι σκοπό είχαν οι απεργίες τόσα χρόνια? Μήπως είχαν άλλο σκοπό εκτός από το να κερδίσουν κάτι παραπάνω τα σχολεία και τα παιδιά μας (καταλαβαίνεις τι εννοώ) .Αν ναι τότε δεν φταίει το κράτος .Φταίμε εμείς‚ που το απαρτίζουμε οι πολίτες γιατί δεν προσπαθούμε να κάνουμε τίποτα σωστό αλλά κοιτάμε μόνο και μόνο την πάρτη μας .
Δεν έχω δει μαθητή από το σχολειό ΚΑΙ ΜΟΝΟ να παίρνει το πτυχίο σε μια ξένη γλώσσα εκεί δεν κάνουν ξένη γλώσσα πρέπει δηλ να πάει φροντιστήριο? Εγώ μεγάλωσα στο εξωτερικό οικογένεια μετανάστη και όταν σχολούσα από το σχολείο ήμουν διαβασμένος και πήγαινα στο σπίτι χωρίς τα βιβλία τα αφήναμε μέσα στο θρανίο .Γιατί ? Γιατί μας διαβάζαμε εκεί .Και όταν κολλούσα σε ένα μάθημα με αφήναν να πάρω το βιβλίο η μου το επέβαλαν για να διαβάσω στο σπίτι .Γιατί το σπίτι το είχα μόνο και μόνο να δω τους γονείς μου και να παίξω.
Αυτά εσείς σαν καθηγητές η σαν δάσκαλοι μπορείτε να τα ΠΡΟΤΕΊΝΕΤΕ ? Δυστυχώς δεν μπορείτε γιατί είναι παραπάνω ώρες εργασίας ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΧΑΛΑΕΙ Η ΜΑΓΙΑ
Και δυστυχώς μιλάμε για την παιδεία το μέλλον των παιδιών μας .

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!