tromaktiko: Εταιρία κινητής τηλεφωνίας-παράνομο ή νόμιμο;

Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Εταιρία κινητής τηλεφωνίας-παράνομο ή νόμιμο;



Είμαι συνδρομητής σε εταιρία οπότε είμαι κάτοχος ενός αριθμού κινητού τηλεφώνου!
Το πρόβλημα που προκύπτει είναι το εξής: όπως δείχνουν τα πράγματα το συγκεκριμένο νούμερο ανήκε σε κάποιον άλλον πελάτη τους παλιότερα ο οποίος είχε προβλήματα με τράπεζες,χρέη και διάφορα άλλα!Εχω αρχίσει πλέον να δέχομαι τηλεφωνήματα μέχρι και απειλές!
Ολο αυτό είναι νόμιμο;;;Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να δώσω πχ στην κόρη μου ένα νούμερο για να έχει και εκείνη κινητό και αυτό να ανήκει σε έμπορο ναρκωτικών η δεν ξέρω εγώ που!Μήπως θα πρέπει να το δηλώνουμε πριν πάρουμε νούμερο;;;
Θέλω πχ κινητό με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά απ'τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.

Αναγνώστης


----------------------

ναι εγω που ειμαι 23 χρονο θα παω να ζητησω αριθμο απο ατομο που ηταν ζιγκολο πχ... να με παιρνουν τηλ οι κυριες να βγαζω χαρτζιλικι...
ελεος!
επισης ελεος που οι τραπεζες συνεχισαν να παιρνουν σε αυτο το τηλωφωνο!!

Αναγνώστης

------------------------


συμφωνα με την εεττ, ο εκαστοτε παροχος μπορει να ξαναδωσει τα ιδια νουμερα σε νεους πελατες εφοσον το νουμερο ειναι ανενεργο για τουλαχιστον 6 μηνες.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!