tromaktiko: Ιστορία και ΣΚΑΙ

Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Ιστορία και ΣΚΑΙ



Λοιπόν φιλε, καταρχήν το αν έχουμε το ίδιο DNA με τους αρχαίους ποσώς με ενδιαφέρει, αλλα αυτοι που πανε να με πείσουν για το αντιθετο μονο καλοπροαίρετα δεν το κάνουν... αφορά http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/01/blog-post_8772.html
Ειναι πιο λογικο να πεις οτι οι σημερινοι γερμανοι εχουν 'ελληνικο' DNA απο τοτε παρα να πεις οτι το 'ελληνικο' DNA δεν υπαρχει πια.
Επισης μην κρινεις απο τον εαυτο σου τους υπολοιπους...Το οτι δεν εχεις εσυ τις γνωσεις δεν σημαινει οτι δεν τις εχω εγω ή ο γειτονας σου...Οταν η λογικη σου για τις
ενωσεις των ανθρωπων περιοριζεται στην λογικη με την οποια ανακατευεται το κακαο στο γαλα τοτε σιγουρα δεν μπορεις να καταλαβεις ανωτερες εννοιες και πολυπλοκους μηχανισμους σκεψης, πιθανοτητες και φυσικα το προφανες μισος που υπαρχει μεταξυ των δυο κοσμων (οχι λαων). Εγω που μενω για παραδειγμα στην Ροδο και εχει αρκετους Τουρκους 3ης και 4ης γενιας το μονο που ψαχνουν οι περισσοτεροι ειναι να παντρευτουν Τουρκο...Σου λεει κατι αυτο σαν ενδειξη; Εδω ειμαστε..ολοι μαζι...Φιλοι με αρκετους...Επισης υπαρχει και η βιολογια στην μεση που εχει δειξει τι σχεση εχουμε με τους κολλητους μας τουρκους αλλα και σλαβους...Μπορεις να μου λυσεις μια απορια; Αφου οι τουρκοι ηταν μογγολικος λαος γιατι οι μισοι ειναι ασιατες (στην ανατολη) και οι απο εδω μοιαζουν με εμας...Εδω εχεις δει κανεναν να σου μοιαζει με Μογγολο;Μπα δεν νομιζω...
Α και μια παρατηρηση...Ο Κολοκοτρωνης δεν μιλουσε Αρβανιτικα για να μιλαει με τους πολεμιστες του. Μιλουσε γιατι τα εμαθε μικρος. Οπως ολοι αλλωστε. Ξερω οτι δεν καταλαβες την διαφορα αλλα το συμερασμα σου ειναι αυθαιρετο και αποτελεσμα εσφαλμενου συλλογισμου. Τελος να σου πω οτι η περηφανεια μου δεν μενει στην συνδεση του DNA μου με αυτο των αρχαιων...Η περηφανεια μου ειναι απειρη που ειμαι ανθρωπος, και ζω σε εναν κοσμο, σαπιο μεν, αλλα με την Αρχαια Ελληνικοτητα να ειναι διαχυτη παντου....

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!