Σχετικά με το σταθμό Παπαφείου, ο ίδιος επισήμανε ότι πλέον έχει κυλήσει το νερό στο αυλάκι και βασικά όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς δείχνουν πια καλή διάθεση, ώστε να ξεπεραστούν τα προβλήματα και να προχωρήσουν οι εργασίες. Όπως σημείωσε, ο σταθμός του Παπαφείου, που εξυπηρετεί μια περιοχή με πάνω από 50.000 κατοίκους, είναι απαραίτητο να ενσωματωθεί στο δίκτυο του μετρό, ώστε να μπορέσει να παρέχει την εξυπηρέτηση που απαιτείται μέσα στην πόλη.
Ο κ. Κωνσταντινίδης τόνισε ότι το μετρό της Θεσσαλονίκης προχωρά με ολοένα και πιο γοργό ρυθμό, και σημείωσε ότι μέλημα των αρμοδίων είναι να αυξάνονται συνεχώς τα μέτωπα εργασιών, έτσι ώστε όχι μόνο να μη χαθεί άλλος χρόνος αλλά να κερδηθεί και ο μέγιστος δυνατός.
Σε φάση διαπραγμάτευσης και συζήτησης με τον αρμόδιο φορέα της ΕΕ βρίσκεται ακόμα το θέμα, το οποίο αφορά στη μερική τροποποίηση του βασικού άξονα του μετρό Θεσσαλονίκης, που ξεκινά από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό και θα καταλήγει στη Μίκρα της Καλαμαριάς, όπου τελικά θα γίνει και το αμαξοστάσιο, σύμφωνα με το μέλος του διοικητικού συμβουλίου στην Αττικό Μετρό και αντιδήμαρχο του δήμου Θεσσαλονίκης, Κώστα Ζέρβα.
Την ανάγκη να τηρηθούν αυστηρά τα χρονοδιαγράμματα που έχουν τεθεί, έτσι ώστε οι Θεσσαλονικείς το συντομότερο δυνατόν να εξυπηρετούνται και με το μετρό που κατασκευάζεται, υπογράμμισε από την πλευρά του ο βουλευτής της ΝΔ, Απόστολος Τζιτζικώστας