tromaktiko: Δυστυχώς δεν έχει αλλάξει τίποτα

Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Δυστυχώς δεν έχει αλλάξει τίποτα



Δυστυχώς δεν εχουμε αλλαξει σε τιποτα. Δεν βαλαμε μυαλο...
Δουλευω στο δημοσιο.
 Το πρωι πηγα με το αμαξι μου στη δουλεια και οχι με τα ΜΜΜ, παρκαρα οπου βρηκα κτυπησα δυο τρεις κάρτες συναδελφων που δεν θα ερχονταν στη δουλεια αλλα θα πληρωνονταν. Περασα ενα επταωρο χωρίς αντικειμενο. Ευτυχώς που δυο φιλοτιμοι υπάλληλοι εβγαλαν ολη την δουλεια,
γυρνώντας στο σπιτι περασα να πληρωσω τον υδραυλικο που δεν μου εδωσε αποδειξη,
εφτασα στο σπιτι και το παιδι μου μου ειπε οτι στο σχολειο εξι ώρες δεν εμαθε σχεδον τιποτα, και επειδη δεν εχει ορεξη να διαβαζει μονο του θα πρεπει να κανει φροντιστήρια.
Το απογευμα πληρωσα 30€ την ωρα για ιδιαιτερα μαθηματα χωρίς αποδειξη.
Το βραδυ κατω απο το σπιτι μου ειδα δυο τρεις κοπέλες να κανουν πεζοδρομιο, ενα κτήνος να πουλα ναρκωτικα, και δυο αστυνομικούς να κανουν πως δεν βλεπουν.



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!